Американські дослідники з Бюро археологічних досліджень Флориди виявили затоплене поховання індіанців віком близько семи тисяч років.

Доказ стародавньої культури корінних американців знайшли на відстані 275 метрів від берегової лінії Флориди. Про це пише Science Alert.

Раніше людські останки були виявлені в цій місцевості в 2016 році. Тоді дайвери знайшли на глибині близько семи метрів щелепну кістку з єдиним зубом.

Підводний археолог Райан Даггінс з Бюро археологічних досліджень Флориди пояснив, що цей зуб був сильно зношений, тобто людина харчувалася більш грубою їжею, ніж та, що люди їдять сьогодні.

"Це те, чого ми не бачимо в сучасних популяціях, так що це був найшвидший показник того, що ми мали справу з доісторичним людиною", - заявив Даггинс.

Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Крім того, в ході занурень у 2017 році дайвери знайшли ще інші артефакти: зламану кістку руки, фрагменти черепа, різьблені дерев'яні дошки, шматки тканини. Автори дослідження вважають, що люди, поховані тут, були мисливцями-збирачами, харчувалися переважно рибою та молюсками.

Всього підводні археологи поки знайшли тільки шість поховань. Команда очікує знайти набагато більше поховань, оскільки дослідження знаходяться тільки на ранніх стадіях, а сама ділянка кладовища надто величезна.

Додамо, що не перший випадок, коли щось подібне було виявлено на суші в регіоні - і обставини попереднього відкриття можуть пояснити, як ці підводні реліквії збереглися так довго. На іншій стороні півострова Флорида є стоянка Уіндоуер, датована приблизно тим же періодом, що і виявлене кладовищі.

Поряд з нею, в болотистій місцевості, вчені знайшли останки 168 осіб, похованих поруч з дерев'яними предметами у прісноводної могилі близько восьми тисяч років тому. Судячи зі збережених фрагментів тканини, тіла похованих були загорнуті в полотно. Зараз вчені вважають, що ті, хто ховав людей в Уіндоуерському болоті і в місцевості, яка потім стала дном океану на іншій стороні півострова, могли належати до одного народу.

Як відомо, зараз державні органи влади працюють з представниками племені семінолів у Флориді, щоб переконатися, що останки, які збереглися, обробляються належним чином. За словами дослідників, "важливо пам'ятати, що це місце поховання і до нього слід ставитися з великою повагою".

Раніше інформаційний портал "Знай.uа" писав про те, що дослідники знайшли найстаріші фігурні татуювання на шкірі двох єгипетських мумій, яким вже більше 5 тисяч років.