Археологи знайшли останки похованого 2 000 років тому під лавою коня в Помпеях.

Ріст стародавнього коня становить всього близько 1,5 метра, але під час Помпеїв вона вважалася рослою. Це може говорити про сильні коневодні традиції в регіоні.

На руїнах Помпеї і Геркуланума археологи виявили також і руїни стаєнь періоду Стародавнього Риму. Вони, як і кінь, судячи з усього, зварилися в лаві вулкана Везувію, що знищила античне місто.

Вчені у своїй роботі спираються на "Пистмо" Плінія молодшого свідка катастрофи. За його словами, Помпеї були знищені Везувієм 24 серпня 79 року. Тоді над вулканом виникла величезна хмара попелу, накривша місто, а також населені пункти Стабія і Герканалум.

Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким

Представники археологічного парку Помпей ведуть розкопки в межах давно знищеного міста, знаходячи нові раритети і артефакти, які можуть багато розповісти про життя Помпеїв в далекі роки.

Приміром, вчені знайшли будинки ремісників, бідних людей і різні "промзони" Античності. Розгрібаючи грунт, історики знайшли останки коня і її збрую. Попіл зберіг риси коня, його вуха і зуби. Парнокопитне могло брати участь у перегонах, так часто проходили в I столітті в Помпеях.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", вчені при розкопках в Єрусалимських горах виявили череп і кисть правої руки, які, на думку фахівців, є найдавнішим матеріальним свідченням кровної помсти.

Дослідження проводилися групою археологів під керівництвом професора Бар-іланского університету Боаза Зіссу.

За допомогою антрополога з Управління старожитностей доктора Йосі Нагару і спеціаліста Національного центру судово-медичної експертизи доктора Хаїма Коена було встановлено, що йдеться про останки чоловіки у віці 25-40 років, який жив у X-XI століттях нашої ери – близько тисячі років тому.

Нагадаємо, у Кенії знайшли найдавніше поселення, яке колись змогло пережити виверження індонезійського вулкану. На цій стоянці людей були виявлені унікальні інструменти, які фахівцями датуються 78 000 років тому.