Виверження вулкана Везувій в 79 році нашої ери стало основою багатьох міфів і легенд. Адже під час цієї події загинуло велике місто – Помпеї. Про мешканців, які його населяли, відомо мало, розкопки і дослідження в наш час продовжуються. У 1877 – 1878 роках археологи виявили місцезнаходження загиблого міста, а нещодавно виявили новий артефакт – скелет дитини. Перед смертю він намагався сховатися від виверження.

Як повідомляють іноземні ЗМІ, останки юного жителя Помпей виявили неподалік від Центральних терм міста, які розташовувалися в районі перехрестя Ноланському вулиці і вулиці Стабий. Терми займали цілий квартал. Їх почали будувати відразу після землетрусу, в 62 році нашої ери, але навіть до виверження Везувію не встигли завершити будівництво.

Антропологи визначили - загиблому дитині було сім-вісім років. Його стать з'ясувати не змогли. Учені розповідають, що з великою часткою ймовірності справа йшла так: дитина спробував врятуватися від загибелі в термах, але затопили місто потоки не залишили йому або їй шансу.

Розповідь про розкопки у місті Помпеї - відео:

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Летальність приблизно 52%: ВООЗ застеріг про спалах небезпечного вірусу Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким

Дослідники звернули увагу на те, кістки виявлені на порівняно невеликій глибині – десять сантиметрів. Останки покриті лише пирокластическим потоком, але не шаром пемзи і вулканічного попелу. З цього випливає, що дах Центральних терм виявилася набагато міцніше дахів інших будинків, які обвалилися під вагою пемзи і співала, викинуті вулканом в достатку.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа" у Перу археологи виявили останки 140 дітей. Їх принесли в жертву богам стародавні індійці. Крім того, поряд з цим похованням були виявлені останки двохсот лам. Їх також принесли в жертву, щоб умилостивити богів.