Американські маркетологи підрахували, що всього один невеличкий епізод з "Гри престолів" приніс мережі кав'ярень Starbucks 2,3 мільярда доларів.

Справа в тому, що у четвертій серії під час застілля Дейенеріс, Джона Сноу і Тормунда на екрані з'явився стаканчик кави, схожий на Starbucks. Це викликало неймовірний ажіотаж, який приніс компанії величезний прибуток. Про це пише CNBC.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Показати ще

Фанати по всьому світу відразу почали жартувати, що це Кубок Starbucks, а журналісти і критики припустили, що це product placement - рекламний прийом, який полягає в тому, що реквізит у фільмах, телепередачах чи музичних кліпах має реальний комерційний аналог.

Згодом в HBO пояснили: горнятко кави належало акторці Емілії Кларк. Його поява в кадрі - недогляд знімальної групи. За лічені години епізод зі стаканчиком виправили.

Remote file

Однак стаканчик став мемом, про який заговорив весь світ. За підрахунками PR-компанії Critical Mention, в інтернеті, на ТБ і радіо було близько 10 627 згадок про Starbucks у "Грі престолів". Четверту серію в прямому ефірі дивилися 11,8 мільйона глядачів. Решта дивилися епізод онлайн.

Крім того, аналітики соціальних медіа та моніторингова платформа Talkwalker нарахували понад 193 тисяч згадувань протягом 48 годин про Starbucks у "Грі престолів". Теги з назвою компанії і серіалу розійшлися соцмережами, форумами, блогами і новинними сайтами.

"В результаті всі ці цифри дають 2,3 мільярда доларів", - стверджує Стейсі Джонс, генеральний директор маркетингової компанії Hollywood Branded.

Більш того, стаканчик кави вже увійшов в історію, тому буде продовжувати приносити доходи компанії в тій чи іншій мірі.

Але найсмішніше у цій всій історії те, що горнятко з кавою, яке з'явилося в кадрі у Емілії Кларк - не Starbucks. Це стаканчик однієї з ірландських компаній Paper Cup.

Нагадаємо, зірка кіноепопеї "Гра престолів" Емілія Кларк розповіла, як воно - зніматися в інтимних сценах з Кітом Харінгтоном, який зіграв одного з головних героїв – Джона Сноу.

Як повідомляв портал Знай.ua, у мережі відреагували на третю серію "Гри престолів"

Також Знай.ua писав, у чому секрет шаленої популярності Гри Престолів.