На станції київського метро " Лук'янівська "відкрився арт-простір від проекту" Супер Топ-моделі по-українськи " (Новий канал). У нього автори заклали важливу соціальну ідею-краса врятує світ.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Проект закликає кожного з нас змінити модель своєї поведінки по відношенню до планети, її ресурсів, один до одного. Тепер кожен житель або гість Києва, який спуститься в метро, зможе подивитися в очі учасницям проекту і задуматися про зміни в житті.
" ми вклали в акцію ідеї гендерної рівності та важливості здоров'я — фізичного та психологічного – як планети, так і людини! - пояснює гендиректор Нового каналу Ольга Задорожна. - Багато хто досі вважає, що моделі-мовчазна красива картинка, у нас же інша позиція. Ми впевнені-моделі повинні голосно висловлюватися про проблеми, які їх хвилюють, і бути почуті. Це і екологія, і лісові пожежі, і захист тварин, і можливість розпоряджатися власним тілом і не бути засудженою суспільством, і усвідомлене споживання, і права ЛГБТ, і боротьба з насильством. Вони також виступають проти війни".
"найважливіше, що всі ці теми не були притягнуті за вуха, — говорить маркетинг-директор Нового каналу Ольга Балабан. - Кожна модель сама назвала проблему, яка їй небайдужа. Трансгендер Софі Берідзе ратує за права ЛГБТ, приголомшливо красива учасниця Таня Брик терпіла насильство, і не боїться сказати про це. Аріна Любітєлєва в своїх соціальних мережах активно виступає за усвідомлене споживання".
Найчастіше в соціальних роликах використовуються жорстокі кадри. Новий канал від цієї ідеї відмовився і показав соціальні проблеми крізь призму їх вирішення. Наприклад, замість вбитої тварини на постері зображена врятована лисиця, яка може продовжувати жити в рідному лісі, а не на комірі у багатої дами. І все завдяки тому, що моделі не мовчать, а голосно заявляють про свою позицію.
"нашим завданням було "вплутати" в постери соціальну складову проекту, зробити їх і модними, і серйозними. Ми довго думали над ідеями і в підсумку вирішили зробити з наших дівчат-учасниць арт-інсталяцію — - пояснив креативний директор дизайн-бюро StarLightMedia Олександр Антонов. - Зйомки проходили на Київському річковому вокзалі, який сам по собі виглядає, як арт-простір. Ми проектували на напівоголених дівчат фотографії, що втілюють різні соціальні проблеми. І все це під слоганом"Краса врятує світ".
Дівчата не просто так позують напівоголеними. Так учасниць "обнулили" і поставили в рівні умови боротьби, адже кожна з них повернулася на проект з певним модельним і життєвим досвідом. Щоб битва за перемогу була чесною, дівчата повинні були відмовитися від свого бекграунду.
" у сучасному суспільстві є дуже багато питань, які треба терміново вирішувати. Цим ми і будемо займатися разом з учасницями Суперсезону. Впевнена: зібравши найяскравіших і популярних дівчат, ми дійсно зможе достукатися до глядача, - вважає ведуча Нового каналу. - Тільки лідер думок, людина, яка веде за собою шанувальників, до думки якого прислухаються, може звернути увагу суспільства на ті чи інші проблеми. Будемо сподіватися, що завдяки популярності учасниць-моделей нам вдасться хоча б трішки змінити світ".
Щоб побачити арт-простір на власні очі, ви можете спуститися в київське метро на станції "Лук'янівська" з 3 по 30 жовтня.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, три зірки СТМПУ розповіли, чому відмовилися від м'яса, Краса, повнота і нудота.
Як повідомляв Знай. ua, Соня Плакидюк з "ТМПУ" стала спокусницею кроликів.
Також Знай. ua писав, що зірка СТМПУ народила в перервах між сезонами.