Помилкова історія про те, що принц Вільям і Кейт Міддлтон розлучилися через "суперечки", була опублікована кількома новинними сайтами, що викликало люту реакцію фанатів королівської сім'ї.

Відповідну публікацію розмістили на порталі «Daily Star»

Королівські фанати були в замішанні після того, як помилкова історія про розставання принца Вільяма і Кейт Міддлтон стала вірусною.

У статті, яка була «випадково опублікована» французьким новинним сайтом Oh My Mag, детально розповідається, що Кейт переїхала з будинку пари разом з дітьми.

Після того, як історія була підхоплена MSN, вона швидко поширилася, проте незабаром обидва сайти видалили свої історії, і Oh My Mag принесли вибачення.

Популярні новини зараз
"Захопити Литву за 3 дні" від авторів "взяти Київ за 2 дні": російські пропагандисти поділилися новими "вологими мріями" Настя Каменських зворушливо показала найвідповідальніший момент в її житті: "Я дуже хвилювалась" Андрій Бєдняков відібрав лаври у Сергія Притули та організував допомогу Харкову з Усиком: "Серце завмирає" Наталя Могилевська втрапила в халепу: "Друзі мої! Трапилось непередбачене"
Показати ще

Кейт Міддлтон і принц Вільям, фото з Facebook
Кейт Міддлтон і принц Вільям, фото з Facebook

Історія MSN включала неправдиві подробиці про стан шлюбу пари і повідомляла, що «суперечки між парою значно загострилися до такої міри, що герцогині довелося переїхати зі своїми дітьми».

Реагуючи на фейкові новини в Твіттері, багато фанатів Роял не могли зрозуміти, як ця історія може бути правдою.

Коментуючи тепер вже віддалену історію MSN, фанати зібралися, щоб висміяти чутки.

"Чому їхнє особисте життя в новинах?", - закричав один.

Інший сказав, що ця ідея малоймовірна, написавши: "lmao, так, вірно".

Однак третій припустив, що, якби ця новина була правдою, у Кейт було б багато високопоставлених женихів на вибір.

Кейт Міддлтон і принц Вільям, фото: Getty
Кейт Міддлтон і принц Вільям, фото: Getty

Вони жартували: "Піта Девідсона помітили по дорозі до Англії".

У відповідь на розбіжності представник Groupe Ceris, власника Oh My Mag, заявив Newsweek, що стаття "дійсно помилкова".

Представник сказав: "Ця історія дійсно помилкова і була опублікована випадково. Ми негайно видаляємо її".