Після того, як компанія Київстар вирішила використати ім'я української молодої зірки Наді Дорофєєвої, а точніше її нових стосунків з Михайлом Кацуріним, для реклами свого нового здирницького тарифу, та обурення спільноти, ролик прийшлось видалити.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ TikTok
Ви, мабуть, шукаєте відео з Надею Дорофеєвою. Ми видалили ролик, тому що він, на думку частини аудиторії, був образливим. нам дуже прикро, якщо вас засмутив чи образив наш жарт. Просимо вибачення у всіх, на чию думку ролик був некоректним. Про особисте більше не жартуємо. Як казав Конфуцій: "Єдина справжня помилка — не виправляти своїх минулих помилок" дякуємо, що залишаєтеся з нами.
"Ви б краще тарифи зробили дешевшими, або обладнали більшу кількість вишок, що працюють без світла тривалий час, замість рекламних платних колаборацій", "Ваш маркетолог пробив дно", З вами уже ніхто залишатися не хоче", "Так "люблю" Київстар, що слів нема))) якби не втрата номера (який знають всі потрібні люди) давно вже б остаточно перестала користуватись", "Зробіть нормальний домашній інтернет. Це жах якийсь, неможливо ні з ким зв'язатися", - написали користувачі.
Нагадаємо, ми писали, що "Київстар" пробив дно, вирішивши залізти у ліжко Дорофєєвої: "Краще займіться тарифами".
Як повідомляв "Знай.ua" як швидко змінити тариф, щоб завжди бути на зв'язку: лаконічна інструкція.
Також "Знай.ua" інформував, що Lifecell піднімає тарифи одразу на 50 грн, а люди скаржаться на відсутність зв'язку та інтернету.