Антимонопольний комітет ініціював розслідування діяльності компаній Київстар, Lifecell, Vodafone з приводу правомірності переведення абонентів на 4-тижневі тарифи. З-за цього абоненти були зобов'язані платити за 13 місяців замість 12-ти. Про це повідомляє АМКУ Марія Процишен.

У чому суть:

Мобільні оператори з початком року ввели оновлені тарифні плани. Вони зобов'язували абонентом платити за послуги раз у 4 тижні. Тому вийшло, що абонент переплачував в рік один зайвий місяць.

Дане «нововведення» відразу ж стало головним для операторського ринку. Найбільші оператори звернули на нього увагу і відразу ж почали застосовувати.

Це і зацікавило Антимонопольний комітет. Мобільні оператори запевняють чиновників, що порушення закону «Про монополії» тут немає, оскільки термін абонплати не використовується, а замість нього оператори оперують поняттям «плата за пакет послуг».

Велика трійка


Все ж використовується

Але, як стверджуєт в своїх соціальних мережах Марія Процишен, в умовах надання телеком послуг, затверджених наказами самих операторів, термін «абонентська плата» все ж таки присутня. До то чоловіка, деякі постачальники послуг користувалися терміном «абонплата» до 4-тижневим тарифами в комунікаціях з споживачами послуг.


Який результат?

АМКУ вирішив прийняти рішення про відкриття справи проти трьох найбільших операторів. Їм інкримінують порушення закону про захист від недобросовісної конкуренції.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Росія може завдати потужного удару по Україні 20 листопада: посольство США застерегло всіх Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Показати ще
  • Слід сказати, що чиновники повинні будуть оцінити не сам факт застосування 4-тижневої технології, а законність використання терміну «абонплата». Іншими словами, українці можуть не сподіватися, що «велика трійка» поверне їм абонплату за місяць.
  • Багатомільйонні штрафи, на жаль, так і не змогли змусити «велику трійку» поміняти підхід. Але тепер вони повинні будуть чесно вказувати правила того, як відбувається тарифікація і не використовувати термін «посекундна».

Нагадаємо: "Залишається чекати порятунку від Маска": "безлімітний" грабіж від Kyivstar, один телефон жере, як два

Як раніше повідомляв "Знай.uа" Lifecell "ліг", розрекламований інтернет перетворився на пшик

Також Знай.ua" писав про те, що у мережі розповіли, як мобільний оператор наживається на українцях, люди в люті