За словами Стівена Проссера, у січні 2016 року він летів 12-годинним рейсом з Бангкока в Лондон. І під час всього польоту він відчував незручності через сусіда, який важив майже 150 кілограмів.

"Він був таким великим, що не поміщався в своєму кріслі. Я відразу зрозумів, що це буде проблемою для мене. Збоку він придавив мене і мені довелося сидіти в неприродній позі",- заявив Проссер.

Стівен Проссер

Проссер розповідає, що після зльоту, він попросив у екіпажа літака, щоб його пересадили або пересадили огрядного пасажира, повідомляє CNN. Але, скаржиться Проссер, йому було відмовлено в проханні, оскільки всі місця були зайняті.

"Після 12-годинного польоту в незручній позі я отримав защемлення нерва спини і травму таза. Лікування травм зайняло два роки, - розповідає пасажир.

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

Обурений Стівен Проссер протягом двох тижнів писав скарги на авіакомпанію, але не отримав ні відповіді, ні вибачень. Після цього він подав на "British Airways" в суд. Перевізник офіційно відмовився коментувати інцидент.

У свою чергу менеджер з обслуговування клієнтів на борту літака, Кріс Макліндон, сказав, що він вперше тільки зараз почув скаргу Стівена Проссера. За його словами, він регулярно проходив по салону і не бачив, щоб Проссер сидів у неприродній позі.

Подібна ситуація була в травні 2017 року. Тоді австралієць подав у суд на «American Airlines» з-за того, що протягом 14-годинного рейсу йому довелося сидіти між двома огрядними людьми. Позивач зажадав від американської авіакомпанії компенсацію в розмірі 100 тисяч доларів.

Нагадаємо, як замовити квиток через інтернет онлайн дешево

Раніше Знай.uа писав, що авіакомпанії масово знущаються над українцями.

Також Знай.uа повідомляв, що улюблений лоукостер заробітчан запускає нові рейси.