Абоненти Lifecell почали активно скаржитися на те, що оператор перетворив спілкування з оператором та "дзвінки до роботів". Аби хоч якось почути голос живого спеціаліста, а не заздалегідь записане аудіо, українцям доводиться пройти нелегкий алгоритм.

Спочатку слід зайти в налаштування, потім вибрати основне меню, управління тарифами, управління сім-картою і тільки тоді, якщо пощастить вам відкриють можливість отримати консультацію з оператором.

"Мені не подобається ця ситуація, але це єдиний варіант поговорити із живою людиною. Не потрібно "довбати" службу підтримку скаргами, вони на них не відповідають", - пишуть у коментарях.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

В свою чергу Lifecell спробував виправдатися за незручності – мовляв, у кожного абонента меню індивідуальне, але оператор – один, чому такі привілеї одним, і такі складнощі іншим? Відповіді на це поки що немає.

Користувачі впевнені: у такий спосіб компанія намагається остаточно вас заплутати, аби "втомилися" ще до того, як оператор візьме слухавку – менше зайвих питань та проблем. Хоча так і не зрозуміло, куди скаржитися, і що взагалі робити людям літнього віку, для яких така схема – як складна наукова теорія.

Дивіться: з 1 травня 2019 року українці зможуть змінити мобільного оператора без втрати номера телефону

Нагадаємо, користувачі оператора Lifecell масово почали скаржитися на збої в роботі. Як повідомляв "Знай.ua", мобільні оператори "Київстар", "Vodafone Україна" і Lifecell оголосили про те, що повністю готові до роботи в умовах воєнного стану в країні. Також "Знай.ua" писав, на трьох українських операторів відкрили кримінальну справу.