В соцмережах українці підняли питання про недостатньо хорошу роботу розхваленого 4G. Зокрема, йдеться про те, що він постійно вибиває.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, користувач Дар'я Давидова звернулася зі скаргою до компанії "Vodafone" стосовно поганої роботи зв'язку.
Діалог вийшов наступним чином:
"Добрий день! У мене жахливо працює 4G, постійно вибиває. - Бо він у вас постійно ввімкнений. Вимикайте, коли не користуєтесь інтернетом. - То я для цього і купляла пакет з безлімітним інтернетом, щоб постійно бути на зв’язку. Vodafone Ukraine, може, хай ваш консультант краще вже порадить мені змінити оператора?"
Користувачі соцмережі дали кілька порад дописувачці.
" І не забувайте вимикати телефон коли не дзвоните комусь. А якщо хтось вам захоче подзвонити, то нехай залишить повідомлення на автовідповідачі, або скористається старим-добрим пейджером", - пише Ярослав Балло.
Зокрема, користувачі радять змінити сім-картку.
Мобільний оператор запевняє, що збоїв у роботі 4G немає.
Нагадаємо, Мобільні оператори різко підняли ціни на зв'язок: на клієнтів - начхати
Мобільні оператори України перед Новим роком підняли тарифи на 20-70 гривень в залежності від пакету. При цьому в першому кварталі 2019 року не виключається ще одна хвиля підвищень тарифів.
Як повідомляв Знай. ua, в Україні масово дорожчає мобільний зв'язок: скільки доведеться платити. Готуйте гаманці для нових тарифів.
Знай. ua писав, що Kyivstar здер з українців три шкури: старі тарифи в минулому, готуйте гаманці. Клієнти і без того скаржаться на надто високі ціни.
Очередная волна закрытия тарифов ознаменуется автоматическим переводом клиентов абонента на подобранные планы из тех, что являются новыми, а также более дорогими.
Как говорит "Киевстар", компания пошла на такой шаг, дабы "улучшить обслуживание абонентов и предоставить им выгодные условия для общения".
Уже ясно, что закроют тариф "Онлайн 4G" (абоненты уже начали получать соответствующие SMS-сообщения). Его ввели в августе 2017 года.