У п'ятницю, 18 січня, стало відомо про масштабний збій електронної системи державного підприємтсва "Ощадбанк".

Про це повідомляє прес-служба банку, збій стосується незадовільної роботи інтернет-банкінгу Ощад 24/7.

"З технічних причин, що стосуються питання хостингу, веб-сайт банку тимчасово недоступний. Проводяться технічні роботи", - заявили прес-службі Ощадбанку.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Показати ще

Клієнти банку б'ють на сполох, адже вже кілька годин не працює сайт, через що у них відсутній доступ до інтернет-банкінгу Ощад 24/7.

"Ця ситуація жодним чином не позначилася на працездатності всіх інших систем банку. Звертаємо увагу на те, що мобільний додаток Ощад 24/7, банкомати, POS-термінали, ИПТ, відділення, контакт-центр Ощадбанку працюють в звичайному режимі", - зазначили в прес-службі.

Однак разом з цим у банку не повідомляють, коли саме робота сайту буде відновлена. Відзначається що клієнти банку можуть скористатися іншими каналами дистанційного обслуговування.

Нагадаємо, державний "Ощадбанк" попередив клієнтів про шахраїв.

Вони розсилають СМС-повідомлення з метою виманити особисті дані і гроші. Шахраї представляються співробітниками банку.

Всі СМС-повідомлення від шахраїв виглядають приблизно однаково:

"Ощадбанк". Ваша картка заблокована. Дзвінки на інфоцентр за таким-то номером або на такий-то сайт".

Про це повідомляє прес-служба "Ощадбанку".

Як повідомляв раніше Знай.ua, державний банк "ПриватБанк" повідомив українцям інформацію, яка буде корисною перш за все представникам малого та середнього бізнесу.

ПриватБанк
ПриватБанк

Відповідну заяву у вівторок, 15 січня, озвучив керівник напряму "Малий і середній бізнес" Приватбанку Сергій Клюєв.

У повідомленні йдеться, що в поточному році фінансова установа планує за програмою фінансування українського підприємництва спрямувати понад 8 млрд гривень.

Також Знай.ua писав про те, що на сайті Міністерства фінансів оприлюднили відгук клієнтки державного "ПриватБанку", який заблокував карту і рахунки через скарги про не поверненні грошей при невдалій покупці в інтернет-магазині.