Чергова клієнтка "ПриватБанка" залишилася незадоволеною роботою державної установи.

Цю інформацію повідомляє портал "Мінфін", посилаючись на історію, якою поділилася жертва банку.

Клієнтка "Привату" під ніком vsvet18 розповіла про те, що тривалий період часу користувалася послугами найбільшого в країні банку. Вона активно користувалася кредитною карткою, яку їй видав "ПриватБанк". Коли термін дії кредитки підійшов до кінця, співробітниця закладу в одному з відділень банку спробувала нав'язати клієнтці так звану Універсальну картку. Жінка стверджувала, що не має права завести клієнтці ніяку іншу карту.

"ПриватБанк" втрачає репутацію

Популярні новини зараз
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Клієнтці довелося зателефонувати в Call-центр, однак співробітницю банку не зупинило навіть це. Вона продовжувала доводити, що не може продовжити строк дії картки. У той же час, менеджер банку запропонувала відверто дивну схему. Нібито Універсальну карту можна завести, але закрити через кілька днів. Клієнтка ж продовжувала наполягати на тому, що потребує продовження своєї картки, а не оформлення Універсальної кредитки.

Зрештою співробітниця "ПриватБанку" хамськи облаяла клієнтку і буквально вигнала її з відділення фінансової установи. І це незважаючи на те, що клієнтка прийшла в банк з дитиною.

"У мене був просто шок — з таким хамством я не зустрічалася ніде. Працівник банку також відмовилася надати документи, в яких було б зазначено, що відкриття Універсальної кредитки є обов'язковим: Обов'язковою умовою перевипуску картки". клієнтка розповіла

Наголошується, що старше керівництво банку оперативно відреагував на скаргу жінки, пообіцявши вирішити проблему в найкоротші терміни. Представники "Привату" зазначили, що співробітники банку не мають права нав'язувати своїм клієнтам подібні послуги.

Нагадаємо, на сайті Міністерства фінансів оприлюднили відгук клієнтки державного "Приватбанку", який заблокував картку і рахунку через скарги про повернення грошей за невдалу покупку в інтернет-магазині.

Як повідомляв раніше Знай.uа, ПриватБанк здатний списати з зарплатної картки гроші в якості штрафу за прострочення кредиту.

Також Знай.uа писав про те, що тисячі українців не знають, що повинні ПриватБанку десятки тисяч гривень.