Державний "ПриватБанк" потрапив у гучний скандал із клієнтом з-за боргів по карті які ставить йому банк навіть після перемоги в судах. Про це повідомляє видання "Бізнес.медіа" з посиланням на звернення клієнта і відповідь банку на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"За рішенням судів банк повинен повернути мені на рахунок ВСІ незаконно списані кошти і виплатити на мою користь судові витрати. Не дивлячись на це, поки не ворушиться виконавча служба, ці приват-нахаби продовжують нараховувати на вигаданий борг нові % і штрафи, телефонують, вимагаючи сплати "боргу", погрожують", - додав клієнт.
Один із клієнтів банку розповів про невиконання банком своїх зобов'язань. Його платіж з технічних причин був заморожений, і чоловік більше тижня не може отримати відповідь про ситуацію. Як він розповів: "Спроби з'ясувати у співробітників служби підтримки хоч щось — марні, відповідь завжди одна: "фахівці розбираються, все під контролем, чекайте". Також він додав, що дії Приватбанку незаконні, оскільки ніяких даних про фахівців і даних служби вони не називають.
"В аналогічній ситуації, коли гроші мають банку, а не навпаки, Приватбанк не соромиться ці гроші "вибивати" і нараховувати штрафи і пеню", - скаржиться клієнт.
Нагадаємо, ранееотмечалось, що набуває чинності Закон про протидію буллингу.
Як повідомляв портал "Знай.uа": у Херсоні в редакції однієї з газет сталася стрілянина з розпилення газу.