Миколаївці повинні платити тільки за реально надані послуги з електропостачання. Не може бути переплати за послугу і подвійних рахунків.

Про це йшла мова під час зустрічі керівництва Миколаївської ОДА з журналістами в рамках проекту "#Маюсилувідповідати", передає "Новости N".

Так, за дорученням голови Миколаївської облдержадміністрації Олексія Савченка, в п'ятницю, 1 лютого, керівники АКЦІОНЕРНОГО товариства "Миколаївобленерго" і ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" надали роз'яснення щодо процедури оплати населенням рахунків за спожиту електроенергію.

"Принципов позиція голови Миколаївської облдержадміністрації Олексія Савченко — миколаївці повинні платити тільки за реально надані послуги. Не може бути й мови про переплату і подвійні платіжки. Щоб викорінити будь-які спроби набити кишені за рахунок необізнаності мешканців Миколаївщини голова ОДА доручив публічно дати роз'яснення яким чином люди повинні розраховуватися за електроенергію". сказав заступник голови облдержадміністрації Валентин Гайдаржи

Популярні новини зараз
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

З 1 січня 2019 відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» (№ 2019-VIII від 13.04.2017), який дав старт процесу реформування електроенергетичної галузі в Україні поставки (продаж) електроенергії для побутових споживачів здійснює ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія ». Тобто з 1 січня 2019 АТ «Миколаївобленерго», як і інші подібні суб'єкти господарювання в Україні не є постачальником електричної енергії та здійснює діяльність тільки з розподілу електричної енергії (технічне обслуговування зовнішніх електричних мереж і обладнання).

Що необхідно знати:

1.ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», як постачальник надає користувачу наступні послуги:

· Постачає електричну енергію побутовим споживачам;

· Обслуговує споживачів з питань нарахування, обчислення вартості та умов оплати.

Адміністративна будівля (офіс) компанії знаходиться за адресою: 54017, р. Миколаїв, вул. Прикордонна, 39/1, тел. Call-центру: 0800201001. Компанія має відділення в усіх районах і містах області.

2. Чи потрібно укладати новий договір про постачання електричної енергії постачальником універсальної послуги?

Споживачам немає необхідності відвідувати Центри обслуговування клієнтів або телефонувати в колл-центр, щоб приєднатися до цих договорів. Законодавчо передбачена спрощена процедура приєднання: все, що потрібно - це продовжувати користуватися послугами та своєчасно оплачувати рахунки. Побутовим споживачам необхідно зробити це в лютому 2019 року, при оплаті вартості спожитої електроенергії у січні 2019 року.

Це означає, що оплата та / або продовження користування послугами електропостачання є згодою з умовами публічної угоди і приєднанням до послуг, що надаються ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія».

За окремою письмовою заявою споживача компанія повинна надати письмову редакцію договору.

3. Як здійснювати оплату за спожиту електроенергію?

Побутові споживачі продовжують здійснювати оплату спожитої електричної енергії за діючими тарифами на електричну енергію, на зміну і до складу яких входить вартість послуг з розподілу.

Нагадуємо, що з 1 січня 2019 тариф для побутових споживачів не змінився (не збільшився) і надалі регулюється державою.

В даний час діє тариф:

• за обсяг, спожитий до 100 кВт / год. електроенергії в місяць - 0,90 грн. за 1 кВт * год .;

• за обсяг, спожитий понад 100 кВт / год. електроенергії в місяць - 1,68 грн. за 1 кВт * год .;

(В тому числі тариф на послуги з розподілення електроенергії 0,76940 грн. За кВт * год).

Ніяких додаткових платежів здійснювати не потрібно.

Необхідно звернути увагу на те, що всі розрахунки за спожиту електроенергію з січня 2019 проводяться через постачальника електричної енергії ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія».

Якщо Ви здійснюєте оплату через банківські установи або інтернет - банкінг необхідно відзначити нові реквізити компанії постачальника. Реквізити є на сайті ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» - https://elektropostach.mk.ua/, а також зазначені в рахунках - повідомлення з оплати за січень 2019 року, які направлені на адресу споживачів.

Одночасно повідомляємо, що в терміналах банків АТ «Сбербанк» і АТ КБ «Приватбанк» вже наявні реквізити для оплати послуг ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія».

В рахунку - повідомлені вказано рекомендований аванс, який в грошовому еквіваленті відповідає фактичному споживанню електроенергії в грудні 2018 року. Фактична сума оплати з урахуванням фактичного споживання відзначається в умовному квадраті рахунку - повідомлення поруч зі словом «Оплачено».

4. Як дізнатися номер свого особового рахунку?

Номер особового рахунку споживача змінюється з 1 січня 2019 зазначений у правому верхньому боці рахунка - повідомлення за січень 2019 (номер особових рахунків вказаних на абонентських книжках АТ «Миколаївобленерго» більше не застосовується до 01.01.2019).

Дізнатися номер свого особового рахунку також можливо у відділеннях АТ КБ "Приватбанк", відділення АТ "Ощадбанк" або за номером багатоканального телефону Кол-центру ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" - 0-800-201-001 (дзвінки зі стаціонарних і мобільних телефонів безкоштовні ).

Для звернень споживачів у ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» працює кол-центр за номером 0 800-201-001.

Пам'ятайте, колл-центр працює в режимі Компанії:

Понеділок-четвер з 8-00 до 17-00)

п'ятницю (з 8-00 до 16-00)

5. Як повернути підписку наявну за станом на 01.01.2019?

Споживачам, які за станом на 1 січня 2019 мають переплату за електроенергію, необхідно звернутися до АТ "Миколаївобленерго" з письмовою заявою про повернення коштів (зразок заяви та перелік документів, необхідних для повернення коштів можна дізнатися на сайті АТ «Миколаївобленерго»).

Звертаємо увагу, що грошові кошти будуть повернені безпосередньо споживачеві на його банківський рахунок.

6. Передача показників електролічильників?

Щомісячна передача показників електричної енергії здійснюється споживачами на адресу Колл-центру АТ «Миколаївобленерго», як оператора системи розподілу, як це здійснювалося раніше (через sms, Колл-центр - 0800504001 або особистий кабінет).

Як повідомляв портал Знай.uа, пенсійна реформа підвищить значимість трудового стажу.

Також Знай.uа писав про те, що за борги по комуналці українців каратимуть по-новому.