Технічне устаткування державного ПриватБанку почало частенько підводити клієнтів: скористатися більшістю послуг неможливо через поламані карткоприймачі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Про це в Instagram повідомив Олександр Заічко. За його словами, на скарги та пропозиції співробітники не відреагували, залишалося тільки шукати банкомат у іншому місці, що не зовсім зручно, якщо кудись поспішаєш і обмаль часу у запасі:
"Поламаний картоприймач котрий працює через пень. Писав на службу підтримки ще місяць тому... Реакції 0. Це ж нооорм... Ось так, % з людей деруть, а полагодити обладнання, напевно, не вистачає коштів, може скинемось по копійчині?", - зазначив Олександр, додавши знімок поламаного банкомата.
Як відомо, наприкінці минулого року для зручності ПриватБанк почав встановлювати банкомати та термінали на станціях метро. Втім, у найпопулярніших місцях (приміром, біля ринків та переходів) їх прибрали, тому люди змушені спускатися у підземку, аби зняти кошти.
Багато скарг і на несправність. Приміром, у районі станції Деміївської банкомат в прямому сенсі слова бився током – високу напругу кілька разів намагалися ліквідувати, але так нічого путнього не вигадали, знявши обладнання взагалі.
Дивіться: ПриватБанк. Що означає націоналізація для клієнтів
Нагадаємо, націоналізований банк "ПриватБанк" повідомив, що в рамках програми підтримки малого бізнесу "КУБ" з 1 лютого процентні ставки по кредитах знизяться.
Як повідомляв "Знай.ua", Monobank оригінально привітав українця. Також "Знай.ua" писав, у банкоматах ПриватБанку з невідомих причин почали блокувати одну із найпопулярніших серед клієнтів послуг – зняття готівки без наявності карти. Суть була досить проста, достатньо тільки номера телефону і введення пін-коду.