Вранці в понеділок, 4 лютого, жителі Миколаєва повідомили, що внаслідок змін в оплаті за електропостачання, вони не знають, як оплатити рахунки. При цьому в колл-центр підприємства неможливо додзвонитися, в результаті чого у Центру обслуговування споживачів скупчився натовп людей, які хочуть дізнатися, як же правильно оплачувати. Людей було стільки, що декому довелося чекати своєї черги на сходових прольотах, про що повідомляє "Новини N".

Жителі міста хвилюються, що їм прийдуть штрафи за те, що вони вчасно не нададуть показання електролічильників.

Люди обурені — кол-центри не працюють, а щоб отримати відповіді, вони змушені до вечора товпитися в чергах. Очевидці розповіли, що деяким ставало погано, їх забирала «швидка».

Популярні новини зараз
Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого
Показати ще

Директор ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія" Валентин Лінченко розповів, що подібна ситуація спостерігається у всіх містах України з 1 лютого. Він пояснив це тим, що за новою системою всі споживачі саме першого числа календарного місяця повинні повідомити показання споживання електрики. Для цього спочатку повідомляється обсяг електроенергії в "Миколаївоблегнерго", а після відвідується "Миколаївська електропостачальна компанія" для отримання рахунку. Процедуру можна спростити – для цього необхідно зареєструватися на сайтах підприємств.

Лінченко розповідає: "Щоб спростити цю процедуру для наших споживачів, ми пропонуємо реєструватися в інтернет магазинах (особистих кабінетах). Як на сайті «Миколаївоблегнерго», так і на сайті «Миколаївської електропостачальної компанії» є особистий кабінет, де будь-який споживач без всякого відвідування нашого відділення може пройти реєстрацію, внести показання та прорахувати, скільки потрібно платити. Для юридичних осіб це дає можливість сформувати рахунки, щоб надалі можна було оплатити в будь-якому відділенні банку. Ажіотаж, який ми зараз спостерігаємо, викликаний тим, що більшість споживачів не користуються інтернет-сервісами".

Також він повідомив, що на даний момент вони планують залучати додатковий персонал для вирішення складнощів з чергами. Так як наймати нових співробітників вони не можуть, їх працівників тимчасово переорієнтовують.

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що мільйони пенсіонерів отримують виплаты, які дорівнюють прожитковому мінімуму, реально прожити на який практично неможливо.

Як повідомляв портал "Знай.uа": жителі окупованого півострова незадоволені розрухою і сміттям, який валяється всюди.

Також "Знай.uа" писав, що поляки масово їдуть в Україну для отримання водійських прав.