Націоналізований ПриватБанк постійно позиціонує себе, як установа із "найшвидшим сервісом", втім останні відгуки клієнтів показують зовсім іншу картину. Доводиться годинами стояти в черзі, поки на вас звернуть увагу, а потім ще довше надається сама послуга. Про це повідомила в Indtagram Юлія Володіна.

Вона згадує, що цей візит не був запланованим, дівчина хотіла багато встигнути і часу лишалося обмаль. Натомість вона знаходилася у відділенні практично півтори години.

"Я взагалі буваю там вкрай рідко, тому тупила сьогодні феєрично. Спочатку постояла в одній черзі, і досягнувши заповітного віконця, дізналася що мені спочатку в другу. Ну що ж, мене не зламати, постою в іншій ... Це прекрасне очікування . І ось я вже біля заповітного консультанта. Думаю, не буду втрачати час, і поки дівчина все оформляє займу чергу в касу. Горда собою, повертаюся і чекаю поки вона все доробить. Довго відбувається все. Але ми справилися. Підходжу до каси і розумію, що забула за ким зайняла чергу", - пише Юлія.

Популярні новини зараз
Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Потім дівчина намагалася дізнатися, хто був перед нею, але всі мовчки чекали, ніхто не взявся допомогти. Не лишалося нічого іншого, як почати спочатку.

"І ось я "наступна", але розумію що якась жінка, демонстративно встала переді мною, так не вважає Довелося вислухати її аргументи. Виявилося, я стояла розмовляючи по телефону, і не почула її клич "хто крайній" вона мене "не враховувала". Але тітці не пощастило, до цього моменту я розплескала свої запаси доброти. Загалом, справа зроблена. Було цікаво в цьому дивовижному місці, сподіваюся повернуся не скоро", - підсумувала клієнтка.

Дивіться: Справжні причини націоналізації ПриватБанку

Нагадаємо, ПриватБанк почав блокувати популярну серед клієнтів послугу - зняття готівки без банківської картки. Причин цього поки не пояснюють. Операцію не пропускає сам банк з причин лімітування, хоча раніше клієнтів про це ніхто не попереджав – ні повідомленнями, ні офіційною інформацією на сайті.

Як повідомляв "Знай.ua", відтепер відкривати і вести рахунки у банках українці мають за новими правилами. Національний банк України опублікував постанову №23, якою вніс нові норми. Також "Знай.ua" писав, ПриватБанк оскандалився із банкоматами.