Націоналізований ПриватБанк постійно позиціонує себе, як установа із "найшвидшим сервісом", втім останні відгуки клієнтів показують зовсім іншу картину. Доводиться годинами стояти в черзі, поки на вас звернуть увагу, а потім ще довше надається сама послуга. Про це повідомила в Indtagram Юлія Володіна.

Вона згадує, що цей візит не був запланованим, дівчина хотіла багато встигнути і часу лишалося обмаль. Натомість вона знаходилася у відділенні практично півтори години.

"Я взагалі буваю там вкрай рідко, тому тупила сьогодні феєрично. Спочатку постояла в одній черзі, і досягнувши заповітного віконця, дізналася що мені спочатку в другу. Ну що ж, мене не зламати, постою в іншій ... Це прекрасне очікування . І ось я вже біля заповітного консультанта. Думаю, не буду втрачати час, і поки дівчина все оформляє займу чергу в касу. Горда собою, повертаюся і чекаю поки вона все доробить. Довго відбувається все. Але ми справилися. Підходжу до каси і розумію, що забула за ким зайняла чергу", - пише Юлія.

Популярні новини зараз
Мобілізація чоловіків 50-60 років: кого забирають не дивлячись на вік Ухилянтам змінять штрафи вже влітку: які оновлення будуть у "Резерв+" ПриватБанк зробив термінову заяву для своїх клієнтів: швидше перевіряйте Спека у 40+ накриє всю країну: українців застерегли від аномальної погоди
Показати ще

Потім дівчина намагалася дізнатися, хто був перед нею, але всі мовчки чекали, ніхто не взявся допомогти. Не лишалося нічого іншого, як почати спочатку.

"І ось я "наступна", але розумію що якась жінка, демонстративно встала переді мною, так не вважає Довелося вислухати її аргументи. Виявилося, я стояла розмовляючи по телефону, і не почула її клич "хто крайній" вона мене "не враховувала". Але тітці не пощастило, до цього моменту я розплескала свої запаси доброти. Загалом, справа зроблена. Було цікаво в цьому дивовижному місці, сподіваюся повернуся не скоро", - підсумувала клієнтка.

Дивіться: Справжні причини націоналізації ПриватБанку

Нагадаємо, ПриватБанк почав блокувати популярну серед клієнтів послугу - зняття готівки без банківської картки. Причин цього поки не пояснюють. Операцію не пропускає сам банк з причин лімітування, хоча раніше клієнтів про це ніхто не попереджав – ні повідомленнями, ні офіційною інформацією на сайті.

Як повідомляв "Знай.ua", відтепер відкривати і вести рахунки у банках українці мають за новими правилами. Національний банк України опублікував постанову №23, якою вніс нові норми. Також "Знай.ua" писав, ПриватБанк оскандалився із банкоматами.