Наразі ринок перенасичений одноманітними товарами та послугами, які викликають у клієнта нудьгу.

І тільки унікальний клієнтський сервіс надає можливість зберігати конкурентну перевагу компанії протягом тривалого часу, оскільки не можливо ідентично скопіювати і відтворити емоційну складову, яка формує додаткову цінність для клієнта.

Саме тому, фокус уваги і пріоритети більшості прогресивних компаній першочергово зосереджені на удосконаленні клієнтського досвіду та сервісу.

  • Як перевершити очікування клієнтів ?
  • Як відрізнятися видатним сервісом і ефективними інструментами?
  • Як утримувати тимчасову монополію своєї компанії у свідомості клієнтів?

Щоб дізнатися про це, запрошуємо вас взяти участь в шостій практичній Customer Experience Management 6 21 лютого 2019 в Ramada Encore Kiev Customer Experience Management 6

Програма конференції >>> cem.kagroup.ua

Популярні новини зараз
Паспорт книжечку доведеться міняти? Українців із російською мовою у документі попередили Безугла закликала до мобілізації жінок: "Вже давно мали ввести" Квартиру можуть визнати безхазяйною: українцям анулюють право власності на житло - кому приготуватися Безкоштовно більше не буде: ПриватБанк запроваджує плату за популярну послугу - коли почне діяти
Показати ще
тел. +38 (044) 374-0094 
Спеціальна пропозиція 4 квитка по ціні 3. 
Організатор: KA Group – провайдер бізнес-заходів преміум класу.