Вранці 14 лютого на сайті Мінфін у розділі "Відгуки" був залишений досить цікавий фідбек з приводу роботи державної установи "ПриватБанк". Так, клієнт банку при використанні онлайн сервісу інтернет банкінгу "Приват24" зіткнувся з проблемою: послуга, за яку було сплачено, надана не була, але при цьому повертати гроші теж ніхто не поспішав.

"Суть проблеми в тому, що при купівлі авто-страховки (паперового поліса). Через приват24, гроші зняли одразу, не було зазначено, що страхова компанія не страхує юридичні особи. Написав лист на повернення коштів у відділення банку. Пройшло вже більше 3 місяців, а гроші ніхто не повертає. При звернення в приват банк кажуть що нічим допомогти не можуть, мовляв не треба було купувати...", - розповів обурений клієнт банку. 

Проблема і спроба її вирішення

Представник банку тут же поспішив висловити свій жаль і засмучення з-за даної ситуації, а також пообіцяв розглянути цей інцидент в індивідуальному порядку в найкоротші терміни.

"...Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати", - повідомили у відповіді під відкликанням із Приватбанку.

Як показує практика роботи з Приват банком, краще кілька разів перевірити інформацію, яку ви вводите, а також заздалегідь дізнатися можливо провести таку операцію, так як заплатити через "Приват 24" досить просто, а от повернути витрачені кошти у випадку, якщо щось піде не так стане справжньою проблемою.

Нагадаємо, ПриватБанк ввів можливість для клієнтів здійснювати перекази за кордон без додаткового документального підтвердження у сумі до 150 тис грн на добу.

Як повідомляв портал Знай.иа, ПриватБанк наживається на виборах президента: ЦВК оприлюднила інформацію

 Знай.иа писав,  День народження олігарха Ігоря Коломойського: Беня, кави і "ПриватБанк" - найсмішніші жарти "Квартал 95"