"ПриватБанк" дав офіційну відповідь на скарги українців, які зіштовхнулися з раптовим зникненням коштів зі своїх карток.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це клієнтам банку написали у відгуках на сайті Міністрества фінансів.
Державна установа "ПриватБанк" все частіше потрапляє у скандали. Так нещодавно клієнт банку розповів про невдалий розрахунок банківською картою при оплаті послуг "Нової пошти". Анатолій Теребков отримав чек про неуспішну операцію розрахунку, але гроші з банківської картки зникли. Однак послуги "Нової пошти" залишилися неоплаченими.
Тоді Анатолій зв'язався з оператором і залишив заявку про повернення коштів. При спілкуванні з працівниками банку він зробив висновок, що ймовірність повернути гроші дуже невелика. За словами клієнта, в "ПриватБанку" збій операції не визнають своєї помилкою. Тому українець побоюється розраховуватися карткою в подальшому.
Крім того, клієнта обурив термін розгляду заявки. Оператор заявив, що співробітники банку будуть намагатися повернути кошти протягом 45-120 днів. На думку Анатолія, термін в чотири місяці дуже великий для подібної операції.
Незабаром представники банку відповіли на скаргу користувача:
"Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Хочемо Вам повідомити, що тепер ця сума зарезервована за вашу карту. Якщо не надійде запит з торгової точки протягом 11 днів з дати операції, то кошти повернуться на карту. У разі, якщо кошти спишуться, то ми відправимо запит в міжнародну платіжну систему, щоб оскаржити дану ситуацію. Але хочемо звернути Вашу увагу, що дане питання може розглядатися чітко по регламентованих правилами платіжних систем, тому це може тривати від 45 до 120 днів".
Як повідомляв портал "Знай.uа", "ПриватБанк" наживається на виборах президента: ЦВК оприлюднила інформацію.
Раніше "Знай.uа" писав, що "ПриватБанк" знову потрапив у скандал: комісія на всьому.