"ПриватБанк" дав офіційну відповідь на скарги українців, які зіштовхнулися з раптовим зникненням коштів зі своїх карток.

Про це клієнтам банку написали у відгуках на сайті Міністрества фінансів.

Державна установа "ПриватБанк" все частіше потрапляє у скандали. Так нещодавно клієнт банку розповів про невдалий розрахунок банківською картою при оплаті послуг "Нової пошти". Анатолій Теребков отримав чек про неуспішну операцію розрахунку, але гроші з банківської картки зникли. Однак послуги "Нової пошти" залишилися неоплаченими.

Тоді Анатолій зв'язався з оператором і залишив заявку про повернення коштів. При спілкуванні з працівниками банку він зробив висновок, що ймовірність повернути гроші дуже невелика. За словами клієнта, в "ПриватБанку" збій операції не визнають своєї помилкою. Тому українець побоюється розраховуватися карткою в подальшому.

Популярні новини зараз

Понівечену 16-річну школярку знайшли в кущах біля дороги, на тілі немає живого місця: родичів змусили мовчати

Прогноз погоди на неділю 9 травня влаштує температурні гойдалки: від заморозків до спекотного сонця

СТБ пояснив, чому Юля "Зайка" вилетіла з "Холостяка": "Злили учасницю, так і скажіть"

Брежнєва не витримала і вигнала: слідом за Лорак про "докучання" Меладзе заявила Гагаріна

Показати ще

Крім того, клієнта обурив термін розгляду заявки. Оператор заявив, що співробітники банку будуть намагатися повернути кошти протягом 45-120 днів. На думку Анатолія, термін в чотири місяці дуже великий для подібної операції.

Незабаром представники банку відповіли на скаргу користувача:

"Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією. Хочемо Вам повідомити, що тепер ця сума зарезервована за вашу карту. Якщо не надійде запит з торгової точки протягом 11 днів з дати операції, то кошти повернуться на карту. У разі, якщо кошти спишуться, то ми відправимо запит в міжнародну платіжну систему, щоб оскаржити дану ситуацію. Але хочемо звернути Вашу увагу, що дане питання може розглядатися чітко по регламентованих правилами платіжних систем, тому це може тривати від 45 до 120 днів".

Надаємо, що "ПриватБанк" офіційно відповів клієнту з питання обслуговування пластикової карти "Gold", який напередодні висловив своє обурення сервісом.

Як повідомляв портал "Знай.uа", "ПриватБанк" наживається на виборах президента: ЦВК оприлюднила інформацію.

Раніше "Знай.uа" писав, що "ПриватБанк" знову потрапив у скандал: комісія на всьому.