У товарах різних категорій українці частенько наштовхуються за небажану "живність" – бувають і таргани, і рештки невідомих істот. Інколи навіть муху розрізнити можна. Щоправда, прикро, коли вони "оселяються" просто у цукерках. Схожий випадок описав Ігор Добровольський на сторінці у Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
За його словами, солодощі придбав у одному з магазинів мережі ROSHEN. Про знахідку одразу повідомив у службу підтримки компанії:
"Всі знають що я люблю цукерки, але і від м'яса теж не відмовляюся, але м'ясо в цукерках це не моє! Попалася мені тут частина мухи в цукерці Рошен ROSHEN. Написав я в їх підтримку - мовляв так і так, така дурниця сталася - як ми можемо вирішити цю проблему? А вони мені - віддавайте нам цукерку і ми вам повернемо вартість - я посміявся і відмовився. Протягом 14 днів вони проводили розслідування, яке встановило, що у них супер технологічне обладнання і комаха потрапити в цукерку не може. Ось тепер навіть не знаю що мені робити те - доїсти цукерку?", - іронізує Добровольський.
Справді, повернути товар у магазин можна протягом 14 днів за умови збереження чеку, але навряд чи буде користь із компенсації коштів за одну цукерку. Пощастило, що такі солодощі ніхто не встиг скуштувати.
Дивіться: Лише 10% українців повертають неякісний товар у магазинах
Як повідомляв "Знай.ua", в Україні запровадили нові правила для водіїв із передачі номерних знаків. Також "Знай.ua" писав, що ПриватБанк у березні цього року запускає нову версію Приват24 для Android і iOS.