У Національному Банку України (НБУ) заявили про ліквідацію Вернум Банку. Процес самоліквідації фінансової організації вже почався, повідомила голова правління НБУ Катерина Рожкова. Вона додала, що після ліквідації «Вернума» в Україні залишаться 76 банків. Заяву було зроблено в п'ятницю, 22 лютого.

За словами Рожкової, на цьому список ліквідованих банків не закінчиться. Згідно з результатами стрес-тестування 2018 року, до кінця березня ще один український банк повинен збільшити свій капітал.

Рожкова зазначила, що доля цієї фінансової установи буде залежати від того, як вона впорається із збільшенням капіталу. За словами Катерини Рожкової, великим банкам більше нічого не загрожує, а ось деякі невеликі - "не мають уявлення, як розвиватися далі".

Нагадаємо, раніше ми писали, що ПриватБанк змінить правила для власників ID-карт.

Популярні новини зараз
Побутовим споживачам пригрозили відключенням електроенергії: хто у "чорному списку" "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

До кінця березня 2019 року державний банк "ПриватБанк" оснастить всі відділення зчитувачами електронних паспортів (ID-карт).

Про це повідомили у фінустанові.

Так, співробітники Приватбанку розповіли, що все необхідне обладнання для зчитування електронних паспортів вже закупили. Залишається лише розіслати обладнання по всій країні.

Нагадаємо, що державний банк "ПриватБанк", який знову потрапив у гучний скандал із клієнтом, відповів на звинувачення в шахрайстві по кредитним позикам на покупку товарів і пояснив причини завищених нарахувань.

Про це у вівторок, 19 лютого, повідомляється в розділі відгуків банку на ресурсі Мінфін.

"Приватбанк - банк шахрай. За теплими кредитами обдурив мене на 7200 грн. А сам банк заробив 2000 грн. Банк укладає угоди з фірмами, збільшуючи вартість виробів (вікон) і потім дає кредит.", - обурюється клієнт Геннадій Чеснаков.

Співробітники служби підтримки банку "ПриватБанк" відреагували на скаргу. Від імені банку клієнту висловили жаль за ситуацію, що склалася.

"Нам шкода, що Ви відчули незручності, але хочемо звернути Вашу увагу, що ПриватБанк не встановлює ціни в магазинах-партнерах, і не впливає на цінову політику ринку. Банк є структурою, яка забезпечує кредитування на придбання товарів або послуг, без втручання у внутрішню цінову політику наших партнерів, що надають ці товари та послуги. Для врегулювання Вашого питання рекомендуємо Вам звернутися у фірму, яка надала Вам товар", - порадили в Приватбанку.

Як повідомляв раніше Знай.uа, державний банк "ПриватБанк" був звинувачений одним з клієнтом в шахрайстві.

Також Знай.uа писав про те, що "ПриватБанк" знову опинився в центрі уваги ЗМІ через черговий скандал.