Державний банк "ПриватБанк" попередив про причини та складності процедури прийняття рішення про регулювання кредитного ліміту на картці, що він зробив в негативному відгуці клієнта. Про це в понеділок, 11 березня, стало відомо з інформації на сайті фінансової установи.

В негативному відгуці на сторінці Приватбанку говориться: "Карткові рахунки в Приватбанку оформлені на дружину. І ось після нового року почалися дзвінки і смс від банку — змініть ваші голд-картки на нові, і ми вам відкриємо кредитний ліміт. Сходила, перевипустила карту, менеджер їй обіцяв що ліміт відкриють обов'язково (тим більше, що з квітня минулого року у Приватбанку є депозит на 1 рік, сума — 100$). Ліміт досі не відкрили, хоча просили всього 1000грн.".

Повідомлення Приватбанку

У відповідь на гнівну скаргу клієнта представник фінансової установи пояснив причини такого рішення з боку банку: "Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах факторів. Хочемо зауважити, що на розмір кредитного ліміту може вплинути: кредитна історія, наявність депозитів, рух по картах/рахунках і багато інших факторів. Є можливість надати документи, що підтверджують дохід на сайті у разі, якщо при подачі заявки система повідомить про їх необхідність. При отриманні відмови, Банк рекомендує подати заявку через 30 днів".

Відділення Приватбанку

Популярні новини зараз
Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що в Запоріжжі невідомі спробували пограбувати банкомат, для чого використовували вибухівку. Правоохоронці повідомили, що здійснити задумане їм не вдалося, на даний момент ведеться слідство та встановлюється сума збитків.

Як повідомляв портал "Знай.uа": курс долара може впасти до рекордно низької позначки до середини березня, про що розповіли експерти. Очікуваний рівень останній раз був зафіксований ще влітку минулого року.

Також "Знай.uа" писав, що "ПриватБанк" в черговий раз опинився в епіцентрі скандалу. На цей раз він пов'язаний з численними пропажами грошей з карток клієнтів, а також скаргами на огидну роботу відділень.