У середу, 13 березня, стало відомо про новий вид шахрайства – "призові опитування" у соціальних мережах і на фейкових сайтах. Так, аферисти пропонують клієнтам державного "ПриватБанку" взяти участь у вікторині та відповісти на ряд простих запитань, за що їм обіцяють грошові призи та звабливі знижки на різні товари. Про це повідомляє Хвиля.

Однак, участь зовсім не безкоштовна. За опитування з людей просять близько 100-120 гривень. У прес-службі фінустанови розповіли, що сигнали про шахрайство почали надходити від клієнтів банку.

"Найстрашніше навіть не у втраті цих відносно невеликих сум. А в тому, що люди при цьому залишають шахраям свої особисті фінансові дані, за якими зловмисники потім можуть списати всі гроші з карток. Наша служба безпеки вживає всі можливі заходи, в тому числі спільно з кіберполіцією, щоб заблокувати ці ресурси, але поки вони ще працюють. Так що людям потрібно бути дуже обережними", — заявив прес-секретар "Приватбанку" Олег Серга.

У компанії також уточнюють, що вони ніколи не організовували і не проводять у соцмережах чи на інших ресурсах вікторин або опитувань з виплатою грошових призів.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Якщо ви отримали пропозицію щодо участі у "призовому" опитуванні, переходити по посиланням на сайт зловмисників або вказувати свої особисті дані не можна. Ви не тільки гарантовано втратите гроші у вигляді "комісії" за виграш, але й дасте шахраям можливість використовувати дані карт для крадіжки коштів.

Однак, якщо ви раптом стали жертвою аферистів, варто відразу ж зв'язатися з банком будь-яким зручним способом. Оператор має вжити необхідні заходи безпеки по карткам, дані яких опинилися в руках шахраїв.

Нагадаємо, що "ПриватБанк" повідомив важливу інформацію для клієнтів. Як виявилося, під час оплати комунальних і телекомунікаційних компаній через сервіси банку на суму понад 10 тисяч гривень стягується додаткова комісія 3% від суми.

Як повідомляв портал Знай.uа, через проблеми з перекладами в мобільному банкінгу "Приват24" держбанк "ПриватБанк" потрапив у гучний скандал.

Також портал Знай.uа писав, що за перший місяць дії нового закону про покупку валюти населенням онлайн, громадяни придбали близько 52 мільйонів доларів.