Сьогодні ввечері, 9 липня, ПриватБанк заставив добряче понервувати своїх клієнтів - банкомати фінансової установи не видають гроші, а мобільний сервіс Приват24 не проводить фінансові операції.

Про це повідомляють користувачі соціальних мереж.

"Щось трапилося з ПриватБанком, так? Картка не спрацювала ні у мене, ні у кількох інших людей в черзі в супермаркеті. Два найближчих банкомату видали "технічну помилку" замість грошей", - пише киянка Ольга Переверзєва в facebook.

"Довбаний ПриватБанк, в жодному терміналі неможливо поповнити картку, гаряча лінія взагалі зараз не існує... "нет ее", банкомати "тіпа гроші видають" а по факту не дають....що за х@рня?", - обурюється Вікторія Савенко.

Інші користувачі підтвердили, що неможливо розрахуватися карткою в магазині, зняти гроші або провести операції онлайн в Приват24.

У прес-службі ПриватБанку заявили про аварію на магістральних каналах зв'язку.

"Аварія магістральних каналів зв'язку в кінці робочого доби 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв в мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Зараз фахівці ПриватБанку проводять екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку, що дозволить відновити стабільність платіжних сервісів протягом години", - написала у своєму Facebook прес-секретар Інна Музичук.

Як повідомляв портал "Знай.ua", з 1 липня ПриватБанк змінив умови інформування своїх клієнтів за операціями з картковими рахунками.

Тепер українці не отримують від мобільних операторів смс-повідомлення, до яких звикли. Банк відправляє клієнтам повідомлення лише по транзакціях на суму від 1000 грн.

Якщо людина хоче отримувати інформацію про будь-який рух по рахунку (на будь-яку суму), то їй потрібно віддати банку відповідні вказівки в Приват24. У цьому випадку дані будуть передаватися в месенджер Viber.

Замовити ж послугу смс-інформування і продовжувати отримувати повідомлення від оператора мобільного зв'язку не можна, навіть за додаткову плату.