З першого числа липня ПриватБанк змінив умови інформування своїх клієнтів за операціями з картковими рахунками.

Українці не отримують від мобільних операторів смс-повідомлення, до яких звикли. Тепер банк відправляє клієнтам повідомлення лише по транзакціях на суму від 1000 грн.

Про це стало відомо завдяки повідомленням клієнтської розсилки державного банку.

В його call-центрі уточнили, що якщо людина хоче отримувати інформацію про будь-який рух по рахунку (на будь-яку суму), то йому потрібно віддати банку відповідні вказівки в Приват24. У цьому випадку дані будуть передаватися в месенджер Viber. Замовити послугу смс-інформування і продовжувати отримувати повідомлення від оператора мобільного зв'язку не можна, навіть за додаткову плату.

Популярні новини зараз
Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

"З цього правила є лише один виняток — пенсіонери. Інформування про операції соціальних карт буде відбуватися в звичному режимі", — уточнив прес-секретар Приватбанку Олег Серга.

Viber і Приват24 — поки що єдині майданчики, на яких люди будуть отримувати інформацію про всі без винятку карткові операції. У банку не вважають такий підхід небезпечним і не чекають збільшення шахрайських нападок на рахунки своїх клієнтів.

"Якщо у людини немає смартфона, на якому можна встановити мобільний додаток Приват24 або месенджер Viber, і він побоюється злому свого рахунку і крадіжок невеликих сум, то може активніше користуватися лімітами. Наприклад, на покупки в інтернеті. Хоча вважаю, що після запуску 3D Secure покупки в мережі стали набагато безпечнішими. Людина робить покупки, вводячи одержуваний на телефон код. Якщо придбання відбуваються в інтернет-магазині, де 3D Secure не працює і з рахунку у результаті безслідно зникають гроші, то клієнту потрібно звернутися до банку, і він зможе отримати компенсацію", — запевнив Серга.

Як повідомляв портал "Знай.uа" Приватбанк планує підписати меморандум про стратегічну співпрацю з China UnionPay Group, яка є найбільшою платіжною системою в Китаї. Мова йде про питання співпраці у напрямку еквайрингу карток UnionPay, і ширijuj кола інноваційних продуктів компанії UnionPay та можливості їх запровадження в Україні. Платіжна система UnionPay Internation під керівництвом China UnionPay ще на початку червня оголосила про плани виходу на український ринок.