На роботі, вдома, у громадському транспорті, таксі, кафе, кіно, театрі люди не випускають свої телефони з рук. Але зараз за допомогою смартфона можна багато чого зробити, наприклад, їдучи на роботу, прикупити собі пару суконь або замовити з-за кордону новенький ноутбук.

Про це пише "kp.ua".

Онлайн покупки в Україні

Якщо говорити про гендерну активності, то тут все як в житті: жінки купують в інтернеті набагато частіше чоловіків. Дослідження показують, що жінок займаються шопінгом онлайн, і різниця вдвічі - 61% проти 39%.

Також дослідження показало, що любов до шопінгу мають всі категорії населення, від студентів до пенсіонерів.

Популярні новини зараз

Олена-Крістіна Лебідь показала стрункого Розенка у відмінній формі - "Пакує купальник"

Українці дізналися стать дитини вагітної Каті Осадчої: "Хто має народитися?"

Заміжня Оля Цибульська заговорила про курортний роман: "Вже горить"

Тіна Кароль у прозорій сукні зробила українцям несподіваний сюрприз: "Вибух драйву"

Показати ще

Залежність чи необхідність

Судячи з того, у яку суму влітає середня покупка через мережу, можна зробити висновок, що українці стають все більш залежними від інтернет-шопінгу. Так, наприклад, українці витрачають на покупки в мережі більше, ніж громадяни в найбагатших країнах Європи.

Так, найбільший середній чек припадає на грудень (1873 гривень), хоча купівельна активність (тобто кількість покупок) максимальна серед українців у листопаді. Аналітики пояснюють це просто: у грудні українці купують новорічні подарунки, а листопадовий ажіотаж викликаний "чорною п'ятницею".

Найскромніший середній чек припадає на червень (1431 грн), і в цьому ж місяці відзначається спад споживчої активності. Експерти відзначають, що все ж не дарма в деяких країнах цей період називають "огірковим сезоном", маючи на увазі, що будь-яка активність, в тому числі і купівельна, в містах вщухає, і люди концентруються на садово-городніх роботах. Спад активності в онлайн-шопінгу зафіксований і в січні, коли всі вже вручені подарунки, а гроші витрачені.

Найбільш активним днем тижня серед українських шопоголіків є п'ятниця (комп'ютерів) і середу і неділю (з мобільних пристроїв). А кожна 11-я купівля припадає на обідній час – близько 12 години дня.

Втім, за словами експертів, більшість українців ще досить обережно налаштовані на покупки через інтернет, боячись придбати неякісну річ чи взагалі викинути гроші на вітер, залишившись ні з чим. Тому переважна більшість громадян віддають перевагу особисто відвідати магазин та переконатися в якості товару.

Шопінг українців в інтернеті в 2018 році

Число покупок з різних пристроїв

Комп'ютери 62%
Смартфони 34%
Планшети 4%

Стать покупців

Жінки 61%
Чоловіки 39%

Вік покупців

18-24 року – 15%
25-34 роки – 46%
35-44 роки – 23%
45-54 року – 10%
55-64 року – 5%
Старше 65 років – 1%

Середній чек покупок з різних пристроїв, грн

ПК – 1975
Смартфон – 2063
Планшет – 2178

Динаміка середнього чека, грн

Січень 1811
Лютий 1764
Березень 1687
Квітень 1448
Травень 1602
Червень 1431
Липень 1777
Серпень 1858
Вересень 1641
Жовтень 1631
Листопад 1724
Грудень 1873

Топ-10 найпопулярніших покупок

  1. Побутова техніка і електроніка
  2. Одяг і взуття
  3. Косметика
  4. Туристичні путівки
  5. Квитки
  6. Товари для дітей
  7. Товари для саду та дому
  8. Спорттовари
  9. Прикраси
  10. Аксесуари

Середній чек онлайн-покупок в Україні та інших країнах світу (сума в доларах)

  • Туреччина 38
  • Польща 49
  • Чехія 52
  • Румунія 56
  • Великобританія 63
  • Італія 68
  • УКРАЇНА 74
  • Сінгапур 75
  • Греція 85
  • Іспанія 96
  • РФ 104
  • Німеччина 106
  • Австралія 121
  • Білорусь 127
  • Португалія 137
  • ОАЕ 218

Нагадаємо, українців попередили про навалу підробок з Китаю.

Як повідомляв портал Знай.ua, головні "пророцтва" найбагатшої людини планети здійснились через 20 років.

Також Знай.ua писав про те, що у Facebook зявилась функція, як у Telegram.