Мобільний оператор "Vodafone Україна" змінила розрахунковий період з чотирьох тижнів на один місяць. Таким чином оператор повернувся до старої системи після того, як Антимонопольний комітет розпочав перевірку щодо законності встановлення "великою трійкою" операторів мобільного зв'язку розрахункоdjго періоду у своїх тарифних планах.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це заявила державний уповноважений Антимонопольного комітету України Марія Процишен на своїй сторінці в мережі Facebоok.
"Мова йде про таких тарифних планах як Vodafone SuperNet Start, Vodafone SuperNet Pro, Vodafone SuperNet Unlim, Vodafone SuperNet Turbo, а також Vodafone Family і Vodafone Family Plus", – повідомила уповноважена АМКУ.
Представник АКМУ додала, що ще низку тарифних планів оператора переведено в архів, а за іншими тарифними планами з 4-тижневим розрахунковим періодом компанія планує прийняти рішення найближчим часом.
Крім того, за словами Процишен, мобільний оператор "Київстар" продовжує наполягати на своїй позиції чотиритижневого розрахункового періоду, хоча, по суті, визнає, що його внутрішні правила надання телекомунікаційних послуг не розмежовують повністю поняття абонплати та плати за пакет послуг.
Компанія lifecell, за словами держуповноваженої, з моменту відкриття справи не надала комітету додаткової аргументації на підтвердження своєї позиції.
Процишен зазначила, що постанова Кабінету міністрів №295 передбачає можливість операторів змінювати/установлювати тарифи, наповненість тарифного плану конкретним переліком (пакет) послуг, а також термін дії тарифних планів або послуг, а не розрахункові періоди по оплаті.
Процишен додала, що у вищезазначених справах 15 квітня буде проведено заключне слухання, після чого це питання буде финализирован і винесено на розгляд Антимонопольного комітету України.
Варто додати, що після переходу на 4-тижневий розрахунковий період у 2018 році абоненти, сплачуючи за пакет послуг в кінцевому підсумку за рік сплачують за тарифи не 12, а 13 разів.
У звязку з цим у листопаді минулого року АКМУ розпочав розслідування щодо законності втановлення таких тарифів.
Нагадаємо, мобільні оператори відмовляються від безлімітного інтернету.
Як повідомляв портал Знай.ua, українці масово скаржаться на "Київстар" та якість обслуговування абонентів.
Також Знай.ua писав про те, що "Київстар" вилучив номер у жінки, яким вона користувалась понад 15 років.