Клієнти Приватбанку виявили безпідставне списання коштів з рахунків, які співробітники установи ніяк не можуть пояснити. Користувач мережі Максим Худенко поділився історією про те, як він позбувся своїх грошей, про що пише Politeka.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розповів про загадковий випадок на сайті «Мінфін» і зазначив, що 21 березня отримав повідомлення від сервісу «Приват24» про списання коштів за 19 березня. Чоловік перевірив свій рахунок, але у виписці Приватбанку будь-яких даних про списання коштів не виявив, хоча зазначена в повідомленні сума безслідно зникла.
Худенко продовжив, що звернувся в технічну підтримку Приватбанку, після чого оператор спробував з'ясувати, куди ж поділися гроші. Чоловік підкреслив, що співробітник фінансової установи почав плутатися в датах, але в результаті все ж вийшло встановити, коли і в якій мережі магазинів були витрачені гроші. Однак точного часу покупки, а також конкретної установи з'ясувати не вдалося, а сам власник картки запевняє, що за останній час на зниклу суму покупок не робив.
Клієнт Приватбанку резюмував: «Банк вкрав у мене гроші, оскільки зворотнє довести не може». Великі підозри викликав той факт, що повідомлення прийшло через два дні після покупки. Максим припустив, що таким чином ПриватБанк спеціально заплутує клієнтів і приховує махінації з коштами. У висновку бесіди співробітник установи запропонував Максиму заблокувати картку за підозрою у шахрайстві.
Нагадаємо, раніше наголошувалося, що мобільний додаток Приват24 від державного банку ПриватБанк все частіше використовується шахраями для того, щоб запустити руку в кишені українців.
Як повідомляв портал "Знай.uа": одна з українок раптово стала володаркою кредиту в розмірі 50 тисяч гривень від Приватбанку, хоча ніяких заявок на його отримання не подавала.
Також "Знай.uа" писав, що в державному Приватбанку відповіли на скаргу клієнта про масове блокування карток і надали детальну інструкцію, як поводитися в подібній ситуації.