Чи часто вам доводилося повертати до магазину зіпсований товар? Як правило, магазини повертають людям кошти за прострочений товар. Але на цьому все й закінчується. В Україні хочуть ввести окремі штрафи за продаж прострочених товарів. Українцям розповіли, що робити, коли ви виявили на етикетці, що термін придатності закінчився.

Про це пише "Сьогодні".

Штрафи та санкції

Згідно чинного законодавства, за прострочений товар магазин/продавець сплатить штраф у розмірі 200% від вартості залишку товару, але не менше 5 неоподатковуваних мінімумів (85 грн).

Якщо ж повертати гроші за зіпсований продукт відмовляються, в такому випадку штраф збільшиться до розміру десятиразової вартості продукту.

Популярні новини зараз
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Показати ще

Як повернути гроші за зіпсований товар

Головне, зберігайте чеки з магазину. Якщо ви вдома виявили прострочений або зіпсований товар, пошкоджену упаковку, невідповідність ваги тощо, сміливо йдуть з чеком до магазину та вимагайте повернення коштів.

Різні ціни

Напевно кожен помічав, що часто вартість у чеку та на ціннику різні. Продавці, як правило, відмахують, мовляв, акція закінчилась, ще не встигли виставити нові цінники. Що роьити у такому випадку? Відповідь: вимагати за тією ціною, яка вказана на ціннику.

Закони України говорять, що продавець зобов'язаний передати товар у власність покупцеві за договором купівлі-продажу, а покупець приймає його і зобов'язується оплатити конкретну суму. У статті 691 вказує, що покупець повинен оплатити товар за ціною, яка встановлена ​​в договорі купівлі-продажу, тобто ціна на ціннику.

Відмовитися від продажу товару в магазині не можуть.

Камери схову

Незважаючи на те, що деякі магазини клеять оголошення, нібито здавати особисті речі в камери схову перед відвідуванням їх торгової точки – обов'язково, на ділі це не так. У чинній постанові Кабінету міністрів №833, прописано, що суб'єкти торгівлі повинні забезпечити доступ споживачів до торговельних об'єктів без залишення на збереження особистих речей, крім випадків, якщо такі речі реалізуються в таких торгових точках. Тобто в магазин не можна проносити той товар, який в ньому продається, а от всі інші речі – будь ласка.

До того ж, всі поголовно маркети повідомляють, що не несуть відповідальність за збереження речей в таких скриньках. Але згідно зі статтею 936 ЦК України, зберігач зобов'язується зберігати річ, передану йому, і повернути її в цілості.

У тому випадку, якщо ви залишаєте речі в таких скриньках, супермаркет безпосередньо і виступає в ролі цього зберігача.

Перевірка речей охоронцями

Справа у тому, що оглядати особисті речі та проводити обшук мають право лише правоохоронці. Тому, коли охоронець просить на виході з супермаркета показати вміст сумки/рюкзака, можете сміливо відмовляти. В охоронців немає повноважень для проведення обшуку. Якщо охорцям здалося, що ви порушили правила, можливо, щось поцупили, в такому випадку вони можуть лише викликати правоохоронців для з'ясування обставин.

Нагадаємо, українка розповіла про дива акцій від Glovo, мережа кипить від обурення.

Як повідомляв портал Знай.ua, популярний супермаркет підсунув українцям гидоту замість сиру.

Також Знай.ua писав про те, що Євросоюз відмовився від пластику та закликає інші країни слідувати такому ж прикладу.