У четвер, 28 березня, стало відомо, що меморіальний центр Голокосту "Бабин Яр" (BYHMC) запустив комунікаційний проект у соціальній мережі Instagram, який покликаний популяризувати загальнолюдські цінності.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк повідомляється на офіційному сайті BYHMC, проект розпочався 21 березня з інформаційної кампанії під хештэгом #DrawYourValues.
З допомогою цієї кампанії центр хоче закликати максимально широку аудиторію культивувати гідність, захищати справедливість, цінувати життя, поважати права людини, відстоювати рівність.
Для кампанії відомий дизайнер і художниця Маша Рева спільно з українським брендом Syndicate розробила лімітовану колекцію худі. Також у проекті беруть участь різні знаменитості. Так, однією з героїнь стала музикант, автор пісень, лідер гурту "Луна" Христина Бардаш.
"Нещодавно мені одна дівчина написала, що мої пісні допомогли їй не втратити силу духу і віру в себе під час лікування від раку: хлопець її кинув, тільки мама залишилася поруч... Таких листів приходить багато. Тому в моєму наступному релізі я вирішила приділити увагу не тільки романтичним почуттям і переживанням, але і тому, як суспільство і люди, які нас оточують, впливають на нас, як важливо прощати тих, хто робить нам боляче, як важливо бути собою і не дозволяти проблемам і труднощам знецінювати наше життя", - заявила Бардаш.
Як повідомляв портал Знай.uа, компанія Google створила в інтернеті перше цифрове кладовище, на якому “поховані” зняті з виробництва продукти. На сьогоднішній день кладовище складається з 149 мертвих продуктів — 129 сервісів, 11 додатків і 12 апаратних продуктів.
Також портал Знай.uа писав, що 19 березня у Києві відбулося публічне обговорення подальшого розвитку столиці, яке було ініційоване Центром муніципальних стратегій для визначення напрямів подальшого розвитку міста Києва.