Укрзалізниця потрапила у черговий скандал після того, як одна з пасажирок поскаржилася на відсутність нормальних комфортних умов у вагонах. Анна Фенченко на своїй сторінці в Facebook розповіла, що в поїзді по маршруту Лисичанськ - Хмельницький у нічний час після відключення опалення температура повітря знизилася до позначки +16, хоча до цього у вагоні було комфортно і рівень становив +22. На доказ вона опублікувала під постом знімок градусника.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Вона зазначила, що до 23.00 топили нормально, а після цього, коли пасажири вже готувалися до сну, подачу тепла у вагоні перекрили, і "до першої години ночі ми отетеріли від холоду". Фенченко їхала у вагоні під номером 8, тому його потенційних пасажирів вона закликала одягатися тепліше.
Також варто відзначити, що за словами інших пасажирів, поїзд дуже старий, і в ньому функціонують тільки два режими: "спека і холодрига", при цьому температура в різних вагонах відрізняється між собою.
Варто нагадати, що часті скандали і події завдають серйозної шкоди авторитету державного залізничного перевізника, компанії "Укрзалізниця". Менеджери компанії знайшли несподіване рішення і переконані, що вагони повинні бути безпечніші. З цієї причини в поточному році планується закупити три тисячі ременів безпеки для пасажирів верхніх полиць.
Нагадаємо, раніше наголошувалося, що Укрзалізниця вразила своєю гостинністю, причому мова йде не про пасажирів, а про співробітників компанії. У соціальній мережі опублікували повідомлення, в якому розповіли про жахливі умови проживання в гуртожитку, а також додали, що в кімнаті повно клопів.
Як повідомляв портал "Знай.uа": на травневі свята українці відпочиватимуть п'ять днів поспіль з 27 квітня по 1 травня, внаслідок чого Укрзалізниця забезпечить додаткові поїзди, щоб задовольнити попит серед пасажирів, який очікується набагато більше.
Також "Знай.uа" писав, що в даний час зарплати залізничників в Україні є одними з найнижчих в Європі і країнах СНД. В результаті з 2016 року понад 20 тисяч співробітників Укрзалізниці виїхали в пошуках кращого життя на заробітки в країни Європейського Союзу.