Шахраї не втомлюються вигадувати все нові способи виманювання грошей у довірливих громадян, про що пише Obozrevatel. Ксенія Онищенко з Львівської області, яка працює керівником по продажам в крупній компанії, розповіла свою історію, яка ледь не закінчилася плачевно.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКсенія згадує: "У мене в одному банку є декілька рахунків. Так мені зручно, однією карткою я розплачуюся в інтернеті, іншу використовую для оплати в магазинах і ресторанах. Є накопичувальна, зарплатна. І ось якось вранці почали приходити якісь СМС з банку: то новина, то реклама, бо в мене з картки зняли 3 тис. грн. і лунає дзвінок саме з банківського номера телефону. Хлопець говорить впевнено, мовляв, він із служби безпеки мого банку, називає мене по імені і по батькові, і повідомляє, що шахраї вкрали у мене 3 тис. грн., але їм вдалося цю суму заморозити в архіві банку. Причому говорить він довго, хвилин 10, поки доходить до суті".
Далі шахрай запропонував Ксенії заблокувати всі її рахунки і навіть назвав точні цифри, після чого дівчина продиктувала дані з СМС про блокування. Після цього хлопець запропонував Ксенії схему, як врятувати її гроші – треба було перевести всі кошти на одну карту. При цьому вона зазначила: "Він весь час задавав питання, назвав номер мого паспорта, мою адресу. І коли він запитав моє кодове слово, я назвала. Тому сумнівів у мене не було".
Після того, як всі зібрані гроші, а це було близько 100 тисяч гривень, опинилися на одній карті, дівчина запідозрила недобре і спробувала швидко перевести гроші на карту чоловіка, для чого почала проводити операцію онлайн.
За словами дівчини, вся розмова тривала близько 40 хвилин, після чого хлопець представив Ксенії її персонального менеджера Ельвіру Борисівну, яка повинна була дати інструкції щодо переказу грошей і їх розкиданню по новим рахункам.
Ксенія каже: "Але в той час, коли він сказав "введіть номер картки Ельвіри Борисівни і переведіть туди всю суму", я раптом прокинулася. Я сказала: "З'єднайте мене з менеджером банку". Він з'єднав, відповів інший молодий чоловік, сказав, що все правильно. Але я все ж не погодилася і сказала, що зараз сама передзвоню в банк. Вони почали мене умовляти, мовляв, якщо зараз закрию сесію, то вкрадені гроші не повернуться. Але я повісила трубку, зателефонувала в банк, мене негайно з'єднали з відділом, де займаються шахрайством".
На закінчення дівчина зазначила, що в банку її рахунки заблокували, а також порадили змінити номер телефону, звернутися в поліцію і оновити всі карти.
Нагадаємо, раніше наголошувалося, що дослідження продемонстрували абсолютну незахищенність українців під час отримання кредитів у фінансових установах.
Як повідомляв портал "Знай.uа": власники iPhone піддаються великій небезпеці з боку шкідливих додатків, оскільки вони мають сертифікати і видалити їх з App Store просто не можна.
Також "Знай.uа" писав, що державний ПриватБанк опинився в епіцентрі нового скандалу, пов'язаного з встановленням кредитного ліміту клієнту.