Bootcamp (буткемп) - майданчик, який допомагає зібрати в одному місці інвесторів, бізнесменів і фахівців для досягнення певних цілей, наприклад, навчання, розробки проекту, аналізу бізнесу та ін. Якщо спочатку Bootcamp проводилися в основному в IT-секторі, то сьогодні вони організовуються практично у всіх професійних сферах. Про те, як розвиваються Bootcamp нам розповіла Неля Ковбаса - виконавчий директор компанії GTM Plus. Зовсім недавно вона сама взяла участь в організації програми Lead Generation Bootcamp і тепер готова поділитися інсайдами про буткемп.

Вперше методика Bootcamp була використана для швидкої підготовки солдатів у військових умовах. Завдяки інтенсивній програмі і повного занурення в задачу новачок ставав повноцінним бійцем всього за 3 місяці.

Сьогодні формат буткемп успішно застосовують найбільші світові університети і бізнес-школи для підготовки висококваліфікованих фахівців у стислі терміни. Програма довела свою ефективність в усіх сферах, будь то вивчення іноземної мови, отримання нових навичок в IT, бізнесі, або реалізація власної ідеї.

Як за кілька тижнів стати висококласним фахівцем

Буткемп відрізняється від всіх інших тренінгів та навчальних програм можливістю за короткий період отримати знання і навички, іноді відповідні років навчання у вузі без розриву між теорією і реальною ситуацією на ринку. Навчальна програма розрахована на Full Time залученість і повне занурення в роботу.

Як правило, графік навчання складається з декількох блоків:

Популярні новини зараз

Пий і худни: відомий лікар вивів формулу спалювання зайвої ваги за допомогою двох чашок кави  

Доросла "бджілка" Аліна Гросу вдарилась у самокритику: "Я сама по собі є-бо-бо"

Комунальники Марцінківа знесли пів Франківська: це незаконно

Лорак показала поповнення у родині, двомісячному малюку вже обрали ім'я

Показати ще
  1. Вивчення основ - лекції, оформлені в галузеві зустрічі, виставки та конференції з дискусіями, конкурсами пітч і швидкими експертними сесіями.

  2. Застосування отриманих знань на практиці.

  3. Експертні сесії - можливість представити свій продукт / ідею і отримати зворотній зв'язок від експертів та інвесторів.

  4. Екскурсії в штаб-квартири провідних компаній - знайомство з внутрішньою організацією і культурою лідерів галузі.

  5. Відвідування університетських майданчиків, на яких ведуться інноваційні розробки і тестуються технології.

Студенти отримують постійну підтримку викладачів - практикуючих експертів галузі, які завжди готові допомогти вдосконалювати нові навички.

Плюси методики

  • можливість отримати концентровані знання і навички за короткий проміжок часу;

  • повне занурення в робочий процес;

  • робота в команді та особисте спілкування з експертами;

  • практика в реальних проектах і вирішенні актуальних завдань ринку;

  • можливість перевірити власні гіпотези, уявити продукт і отримати зворотній зв'язок від експертів і потенційних інвесторів;

  • розширення контактів і зв'язків на глобальному рівні.

Крім того, учасники інтенсиву отримують відмінну практику в продажах - вміння презентувати себе, переконувати і завойовувати довіру незнайомій аудиторії.

Як вибрати Bootcamp

Для того, щоб навчання виправдало всі ваші очікування, вибирайте буткемп з урахуванням наступних факторів:

  • місце розташування майданчика - деякі буткемпи (наприклад, General Assembly) є міжнародними, інші - регіональними (Epicodus), треті - працюють в віддаленому форматі (Bloc);

  • вимоги до учасників - відбіркові етапи майданчиків можуть включати кілька раундів поведінкових і технічних інтерв'ю, а кращі IT-буткемпи охоче приймають програмістів-самоучок і випускників технічних вузів з напрацьованим бекграундом.

Розробникам також слід враховувати мови програмування, на яких побудовано навчання в IT-буткемпі - деякі майданчики орієнтовані на client side технології, інші можуть бути спрямовані на вивчення технологій server side, деякі охоплюють кілька напрямків.

Як підготуватися до інтенсиву

  • постарайтеся заздалегідь познайомитися з учасниками (список можна
    отримати у організаторів) - визначте, з ким ви хочете поспілкуватися і напишіть їм в лінкедін;

  • практикуйте свій питч англійською, якщо планується навчання в міжнародному форматі - важливо структурувати свою промову так, щоб вас розуміли;

  • вивчіть біографії учасників, спробуйте заздалегідь домовитися про
    зустрічі з цікавими людьми - це підвищує шанси знайти партнерів та інвесторів;

  • підготуйте візитки і свої цифрові профілі;

  • дізнайтеся про інші цільових заходах, на яких ви можете зустріти потенційних партнерів і клієнтів поза буткемпа. Я рекомендую скористатися сервісом meetap.com.

Як отримати максимум від програми

На час інтенсиву ви стаєте частиною команди, разом з колегами та експертами отримуєте новий досвід і застосовуєте його на практиці. Що ще необхідно робити для того, щоб максимально використовувати надані можливості?

  • Якнайбільше спілкуйтеся і налагоджувати зв'язки.

  • Отримайте максимум зворотного зв'язку про ваш проект від експертів, колег і потенційних інвесторів.

  • Будьте корисні іншим: дізнавайтеся потреби всіх, з ким спілкуєтеся, і пропонуйте в розумних межах свою допомогу.

  • Відвідуйте цікаві заходи поза основної програми.

По закінченню навчання перенесіть всі зібрані контакти в таблицю і постарайтеся написати кожному, з ким вдалося поспілкуватися, невелике повідомлення, в якому продовжите розпочату розмову і висловіть готовність надати більше даних про ваш продукт.