Останнім часом випадки в метрополітені з падінням людей на рейки стали не новиною, а звичним укладом життя, так як відбуваються дуже часто. Згідно зі статистикою, за рік гине близько 35 осіб, які падають з платформи. Це приблизно три смерті в місяць. Багато українців і досі не знають, що робити, якщо вони опинилися на рейках.

Київське метро
Київське метро

Варто почати з того, як пересувається поїзд метро. Весь рухомий склад пересувається за допомогою електротяги.

Поїзд котиться по двох звичайних ходових рейках, а збоку від поїзда (саме ліворуч) йде третій рейка, контактна. Зазвичай ми її не бачимо, тому що вона розташована під платформою.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський
Показати ще

Саме з контактної рейки поїзд бере електрику за допомогою струмоприймача. Напруга в цій рейці 825 В, а силу струму вона дає таку, що багатотонний метрошний склад непогано так розганяється. Наближатися до цієї рейки смертельно небезпечно. Незважаючи на те, що вона закрита кожухом - вставати на неї категорично заборонено. Саме тому, при падінні з платформи - ніколи не можна намагатися залізти на платформу назад. І не можна ховатися від поїзда, що наближається під платформу.

метрополітен
метрополітен

А тепер необхідно розглянути алгоритм дій при падінні з платформи.

Перше, що необхідно пам'ятати: в кінці платформи завжди є нормальні сходи, по яким можна повернутися на платформу. Тому, потрібно бігти за напрямом поїзда в кінець платформи. На підлозі або на стіні ви побачите забру - це місце, до якого потяг доїжджає. Та й в будь-якому випадку, поїзд зупиниться на станції й машиніст вас помітить.

Якщо раптом при падінні ви щось собі пошкодили або ж поїзд наближається і ви не встигнете добігти до кінця платформи, то необхідно лягти обличчям вниз у виїмку між рейками, головою до поїзда. Вкрай бажано встигнути скинути з себе рюкзаки та сумки.
У виїмці може бути калюжа, вона може навіть смердіти - але тут не до відрази, виживання важливіше. Потрібно обов'язково закрити вуха і приготуватись , адже потяг сильно гуркоче, від нього йде потік гарячого повітря і при гальмуванні можуть летіти іскри. Обов'язково лежати треба головою до поїзда, інакше одяг може задерти потоком повітря, і зачепитися за що-небудь.

Якщо ви бачите, що хтось впав на рейки - обов'язково швидко проінструктуйте його в подальших діях і негайно повідомте співробітника метрополітену на станції про те, що трапилося. Можна навіть прибиральницю, адже вони проинструктовані.
Якщо людина все-таки намагається вилізти самостійно на платформу, а не піти до сходів, то в жодному разі не допомагайте їй подаючи руку. Якщо її вдарить струмом, то і вас теж.

У разі аварії поїзда в тунелі виходьте і пересувайтеся завжди по правій стороні. Пам'ятайте, що контактний рейок розташований зліва по ходу руху, і не факт що його відразу ж знеструмлять.

Нагадаємо, що київська влада хоче в найближчі 2 роки витратити на розвиток київського метро приблизно 20 мільярдів гривень.

Як раніше повідомляв "Знай.ua", у київському метро з'явиться важливий сервіс, пасажирів, нарешті, почули.

Також Знай.ua" писав про те, що наступну станцію метро побудують в передмісті, кияни в шоці.