У квітні 2019 року відбулася вже традиційно значуща подія для представників малого та середнього бізнесу (МСБ) в Україні - Третій Фінансовий Ярмарок, мета якого - зближення і співробітництво підприємців, міжнародних донорів, банків-партнерів, і органів місцевого самоврядування. Наталія Дадівєріна, директор PLEON Talan - ексклюзивного представника міжнародної мережі Ketchum в Україні, розповіла про співпрацю з НУФ і комунікаційну підтримку фінансових програм.

1. Як довго ви співпрацюєте з Німецько-Українським фондом?

Наша команда організовує і надає комунікаційну підтримку програм кредитування, які НУФ (Німецько-Український фонд) за фінансової підтримки Уряду Німеччини та Німецького банку розвитку KfW проводять вже протягом 3 років. За час співпраці з НУФ ми організували 3 Фінансових Ярмарки, в яких взяли участь понад 1000 підприємців, і забезпечили реалізацію програми інтегрованих маркетингових комунікацій в рамках підтримки програми.

2. Як з'явилася ідея створення формату Фінансового Ярмарку?

Популярні новини зараз
Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого
Показати ще

Як зазначив сам пан Лутц Хорн-Хааке, директор українського офісу німецького банку розвитку KfW, ідея проведення Фінансового Ярмарку для малого і середнього бізнесу (МСБ) народилася в 2016 році, коли представники німецького банку розвитку KfW розробляли новий проект для МСБ. Справа в тому, що в Україні немає платформи, де фінансовий сектор в форматі ярмарку може представити свої фінансові продукти для МСБ. У той же час, для того, щоб дізнатися про спеціальні продукти для МСБ, підприємці повинні обійти всі банки і витратити на це кілька днів. Було прийнято рішення створити формат, де банки і лізингові компанії зможуть зустрітися з МСБ і запропонувати їм свої продукти, а бізнесмени зможуть почути історії успіхів інших підприємців, отримати інформацію про нові МСБ проекти НУФ, міжнародних донорів і МФО.

3. Що передбачала комунікаційна програма підтримки?

Це комплексна програма інтегрованих маркетингових комунікацій для побудови знання про фінансові програми Фонду, мета якої - інформування потенційних учасників про такі програми і механізм участі в них. Також був створений спец проект - Фінансовий Ярмарок з метою зібрати в одному місці представників МСБ, банків-партнерів, і міжнародних донорів для співпраці.

4. Чи можете поділитися результатами Фінансового Ярмарку?

Мета - виключно таргетована аудиторія. В цьому році ми комунікували з більш, ніж 780 підприємцями і близько 500 відвідали захід, в якому виступили 30 спікерів (представники фінансового і державного секторів), а свої кредитні продукти представили 12 фінансових установ і 2 лізингові компанії. У ЗМІ отримали 85 матеріалів.

Серед представників МСБ, 86% з опитаних учасників, відповіли, що Ярмарок виправдав їх очікування, а 9% - що перевершив. Також 68% фінансових установ знайшли нових клієнтів на заході, який пройшов в КВЦ «Парковий».

Серед почесних гостей були присутні: доктор Ернст Райхель, Надзвичайний і Повноважний посол Федеративної Республіки Німеччина в Україні; Хьюг Мінгареллі, посол Європейського Союзу і глава представництва ЄС в Україні; Лутц Хорн-Хааке, директор офісу Німецького державного банку розвитку KfW в Україні; Катерина Рожкова, заступник голови Національного банку України.