Приємно дивувати і вражати своїх клієнтів — так сформульована основна місія онлайн-маркетплейса Kasta, який протягом останніх років є в Україні лідером з продажу в категорії «Одяг та взуття». Постійно розвиваючись і вдосконалюючись, компанія використовує на своїй платформі найсучасніші технології, які роблять шопінг максимально комфортним і зручним для всіх. Ще однією недавно впровадженою новинкою став продукт KastaID, який використовує для оплати товарів біометрію обличчя.

Цей сервіс був створений, щоб значно спростити процес оплати, прискорити роботу відділень, а також мінімізувати ризик вибору клієнтом неправильного розміру або моделі. Клієнти онлайн-платформи можуть автоматично розрахуватися тільки за той товар, який їм підійшов після примірки в одному з 104 відділень KastaPost по всій країні. А зробити це дуже легко, досить посміхнутися у встановлену камеру.

Також легко користуватися і самою KastaID. Для цього достатньо зареєструватися в мобільному додатку Kasta.ua, занісши в нього свої персональні дані і завантаживши фотографію, потім стати учасником програми лояльності KastaBlack і підключити будь-яку банківську платіжну карту, з якої і будуть автоматично зніматися платежі. Виконавши ці дії, ви відчуєте магію платіжних технологій, яка ще недавно здавалася фантастикою.

Ультрасучасна система використовує функцію автоматичного розпізнавання облич, створену на основі технології глибокого навчання Amazon Rekognition і розроблену експертами Amazon в області комп'ютерного зору для щоденного аналізу мільярдів зображень і відео.

«Функція автоматичного розпізнавання обличчя на базі технології Amazon Reсognition дає можливість масштабувати дану послугу по всій національній мережі відділень KastaPost. Amazon Rekognition заснований на перевіреній, добре масштабованій технології глибокого навчання, розробленій експертами Amazon в області комп'ютерного зору для щоденного аналізу мільярдів зображень і відео. Таке нововведення компанії Kasta.ua допомагає ще більше вдосконалити досвід покупок клієнтів Kasta в інтернеті, зняти бар'єр страху не потрапляння з розміром і дати можливість часткової оплати замовлення (тільки за ті речі, які підійшли)», — вважає Андрій Логвин, генеральний директор Kasta.

Поява KastaID стала першим масовим запуском біометричної оплати покупок в Україні. Ці технології стали доступними для всіх жителів нашої країни завдяки співпраці Kasta зі своїми партнерами Visa і Приватбанком, які є лідерами в своїх галузях, а також сприяють стрімкому розвитку електронної комерції в Україні та реалізації концепції майбутнього без готівки в усьому світі.

Інтернет-магазин Kasta завжди послідовний у виконанні своєї місії — він постійно дивує клієнтів інноваціями, робить онлайн-шопінг ще більш зручним, швидким і дешевим, тим самим наближаючи майбутнє без використання готівки. Витрачаючи менше часу на оплати покупок, ви більше часу приділяєте значно важливим справам і собі, підвищуючи, на думку експертів, рівень життя.

Саме так уже сьогодні роблять користувачі KastaID — вибирають товари, приміряють і платять посмішкою. Майбутнє онлайн-шопінгу вже тут. Разом з Kasta.