23 травня інтернет-сервіс державного Приватбанку Приват24 дав збій. Частина власників карт банку не змогли зайти в свій кабінет сервісу з комп'ютерів. При цьому мобільний додаток працює.

В прес-службі Приватбанку прокоментували скарги клієнтів. Повідомляється, що за їх даними жодного збою в цей день не фіксувалося.

При спробі зайти на сайт Приват24 пропонується підтвердити вхід з допомогою програми, але навіть після підтвердження потрапити в акаунт не вдається.

Популярні новини зараз
Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

У деяких все ж виходило ввійти, але в ньому не відображалася інформація про поточні рахунки і картки. За словами інших користувачів, після перевірки у мобільному додатку, їм пропонують пройти перевірку по електронній пошті і змінити пароль.

Нагадаємо, що у "Приватбанку" з'явилася нова послуга, яка дозволяє зняти велику суму готівкових грошей.

Як повідомляв портал Знай.uа, ПриватБанк може дозволити користувачам Приват24 додавати в свій аккаунт фотографії з метою ідентифікації по обличчю.

Також портал Знай.uа писав, що державна установа "ПриватБанк" подала до суду на українського олігарха Ігоря Коломойського.