Стало відомо, що українська авіакомпанія YanAir втретє переносить свій рейс. Про це повідомив Сергій Краснов у Facebook.

"YanAir - авіакомпанія без зобов'язань. Виліт переноситься втретє і, можливо, не останнє... Переділ ринку авіаперевізниками?.. Або інші причини?", - обурився Краснов.

YANAIR - авиакомпания без обязательств. Вылет переносится третий раз и, возможно, не последний... Передел рынка авиаперевозчиками?.. Или другие причины?..#YANAIR

Geplaatst door Сергей Краснов op Woensdag 12 juni 2019

Крім того, одна з пасажирок пояснила в Facebook ситуацію зі скасованим у "Борисполі" рейсом YanAir.

Популярні новини зараз
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

"Компанія YanAir. Рейс YE-1215 Київ (бориспіль термінал F )- Батумі. Спочатку рейс був на 8.30 ранку 12 червня. Спочатку його перенесли на 13.30 без пояснення обставин. потім на 15.00. потім на 17.00. після цього на 21.30, на 22.30. Представники компанії Yanair пропали і не виходять на зв'язок ні з пасажирами ні з начальством аеропорту. Пасажирам не пояснюють нічого. Наш рейс передали іншій авіакомпанії. Прийшов його представник в обід і сказав, що вони відповідальності не несуть, представники YanAir на зв'язок не виходять. У них є літак в НЕРОБОЧОМУ стані, який вони ремонтують цілий день. І якщо його зможуть привести в робочий стан і пілот і його команда погодиться летіти, то ми полетимо!!! але ні! В інформаційному бюро аеропорту не дають ніяких довідок, хамлять і відверто брешуть! перекручують інформацію. Пасажири сидять з 6 ранку в аеропорту! Люди знесилені, втомилися від брехні", - написала дівчина.

Компания YanAir. Рейс YE-1215 Киев (борисполь терминал F )- Батуми. Изначально рейс был на 8.30 утра 12 июня. Сначала его перенесли на 13.30 без объяснения обстоятельств. потом на 15.00. потом на 17.00. после этого на 21.30, на 22.30. Представители компании Yanair пропали и не выходят на связь ни с пассажирами ни с начальством аэропорта. Пассажирам не объясняют ничего. Наш рейс передали другой авиакомпании. Пришёл его представитель в обед и сказал, что они ответственности не несут, представители YanAir на связь не выходят. У них есть самолет в НЕРАБОЧЕМ состоянии, который они ремонтируют целый день. И если его смогут привести в рабочее состояние и пилот и его команда согласится лететь, то мы полетим!!! но нет! В информационном бюро аэропорта не дают никаких справок, хамят и откровенно врут! перекручивают информацию. Пассажиры сидят с 6ти утра в аэропорту! Люди обессиленные, устали от вранья. Сколько можно это терпеть! Никто ничего не говорит и не даёт никаких прогнозов! Люди давайте не будем равнодушными! Сколько можно это терпеть! Вот это съездили на отдых! Спасибо компании YanAir!!

Geplaatst door İuliia Diana Gubchik op Woensdag 12 juni 2019

Як відомо, минулого тижня Державіаслужба призупинила дію сертифіката авіакомпанії YanAir з 7 червня. При цьому YanAir виконує всі регулярні рейси за розкладом літаками партнерських компаній.

10 червня авіакомпанія запевнила, що усунула виявлені Державіаслужбою недоліки в роботі і очікує поновлення сертифіката.

Нагадаємо, Міжнародні авіалінії України (МАУ) знову не обійшлися без гучного скандалу.

Як повідомляв портал Знай.uа, SkyUp Airlines втратив право обслуговувати пасажирів.

Також портал Знай.uа писав, що МАУ збирається запустити перший автобусний рейс.