Українців попереджають, що з 1 липня надійдуть платіжки про сплату податку на нерухомість. На оплату дадуть 60 днів, хто не встигне сплатити - отримає ще й штраф.

Згідно нового закону, сплата за нерухомість обмежується максимальною ставкою – 1,5% мінімальної зарплати за кожен "зайвий" квадратний метр. Однак у різних населення пунктах суми модуть відрізнятися.

Читай Знай.ua в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

пенсіонери

Так, наприклад у селах місцева влада може стягувати 1% від мінімалки.

Важливо також зазначити, що розмір мінімальної заробітної плати враховується за станом на 1 січня минулого року. Тоді мінімалка становила 3723 грн. Тобто за квадрат доведеться платити 37,2 грн. Наприклад, за квартиру площею 100 квадратів доведеться сплатити податок у розмірі 1 488 грн.

гроші

Податок платять українці, які володіють будинками і квартирами площею від 60 і 120 квадратів.

Втім кінцеве рішення про норму приймає, знову ж таки, місцева влада.

Тим же, хто володіє елітною нерухомістю, заплатити доведеться в рази більше. Так, за квартиру на 300 квадратів та будинок на 600 крім самого податку доведеться ще внести 25 тис. грн разової виплати. Більш того, вважати не лише з "зайвих" квадратів, а з усієї площі.

Нагадаємо, в українців відберуть житло за несплату комуналки.

Популярні новини зараз
Запас пального 50-70 літрів радять тримати українцям через ризик перебоїв із постачанням Вікова доплата до пенсії: чому повну суму отримають не всі Негайно біжіть в магазин: які консерви треба купити українцям ще "на вчора" Доплата 2 600 щомісяця до грудня: в українців перевірять місцезнаходження та місце роботи
Показати ще

Як повідомляв Знай. ua, на що українці спускають нечувані суми.

Також Знай. ua писав, що українці можуть собі дозволити на мінімалку.