"ПриватБанк" зробив заяву стосовно проблеми, яка виникла в українця в процесі покупки автомобіля.
Про це повідомляє "Бізнес. медіа"
У відповідь на звернення клієнта представники державного банку роз'яснили ситуацію щодо проблеми при купівлі транспортного засобу за допомогою банку, а саме оформленні документів в МРЕО.
Читай Знай.ua в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Здрастуйте. Я сплатив повністю автолізинг. Надіслали пакет документів для реєстрації автомобіля в МРЕВ. Але зняти і поставити не можу так як авто в арешті. Сервісний центр вимагає довідку від банку що дане авто не в арешті.Банк відповідає що таку довідку дати не можуть. Замкнуте коло…", - повідомив клієнт банк.
Представник фінустанови пояснив, що можна зробити у цій ситуації.
Популярні новини зараз
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще
"В першу чергу, хочемо звернути увагу на те, що раніше наш фахівець розглядав описані обставини. У ситуації, що виникла, з нашого боку немає жодних перешкод для проведення потрібної Вам операції. Що стосується відмови в МРЕВ, на жаль, зі свого боку, ми не можемо виступати ініціатором для перевірки коректності наданих послуг даної організацією. У разі відмови у перереєстрації авто, рекомендуємо запросити письмову відмову з посиланням на закон України, де буде зазначено, на якій підставі Вам відмовлено в переоформленні.", - повідомили в банку.
Нагадаємо, українцям повідомили про важливі зміни, які відбулись з "Ощадбанком".
Як повідомляв раніше Знай.ua, клієнтів ПриватБанка попередили про нову жахливу грошову аферу.
Також портал Знай.ua писав, що економісти показали, як змінила позиція гривня у світовому рейтингу.