Найпопулярніший український банк "Приват" зробив сервіс "Приват24" доступним для всіх, позиціонуючи його як онлайн-банк нового покоління.

"Новий "Приват24" побудований за принципом супермаркету, а не банку - заходячи на сайт, можна вибрати в кошик всі необхідні послуги, платежі, товари, а завершити покупки на "касі", причому сплативши з карти будь-якого банку", - розповів Сергій Харитич - керівник напрямку електронного бізнесу "ПриватБанку", передає AIN.

В Україні зібралися посилити контроль за фінансовими переказами, ввівши ідентифікацію клієнта і встановлюючи мету проведення фіноперації при переказі грошей (в тому числі і за кордон), без відкриття рахунку при цьому на суму, що дорівнює 30 тисяч гривень і більше.

Зараз сервіс доступний в режимі бета-тестування і їм вже можуть користуватися клієнти будь-якого банку світу. Для того щоб зробити це, потрібно перейти за посиланням. Тут новий дизайн і досить простий інтерфейс, сам сервіс дозволяє не тільки оплачувати фінансові послуги, а й переказувати кошти між картами, поповнювати мобільний і комуналку, практично всі послуги доступні без введення номера телефону і пароля.

На сьогоднішній день більше половини від усіх міжнародних переказів, які роблять українці, проходять в ПриватБанку. В установі проаналізували, в які країни гроші відправляються найчастіше. За інформацією регулятора, з початку року більше 70% клієнтів отримували перекази дистанційно, тобто без відвідування банківського відділення.

Нагадаємо,  у прес-службі ПриватБанку заявили про аварію на магістральних каналах зв'язку.

Як повідомляв "Знай.ua",  з 1 липня ПриватБанк змінив умови інформування своїх клієнтів за операціями з картковими рахунками.

Також Знай.ua писав про те, представники ПриватБанку попередили своїх клієнтів про нову схему, завдяки якій шахраї грабують українців. Так, людям приходять "листи щастя".