Проблеми, що виникли з картками ПриватБанку в понеділок, 9 липня, вже вирішили.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це на своїй сторінці в Facebook повідомив представник прес-служби Привату Олег Серга.
"Фахівці ПриватБанку в найкоротші терміни - протягом години в повному обсязі відновили стабільну роботу сервісів еквайрингу і роботу мережі банкоматів банку. Як повідомила прес-служба банку, всі операції з пластиковими картками проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком", - пише він.
Разом з тим користувачі соціальних мереж не так спокійні, як представники банку: грошові перекази все ще доходять до адресатів вибірково і неможливо зрозуміти, чи дійдуть ваші гроші куди потрібно.
Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що у прес-службі ПриватБанку заявили про аварію на магістральних каналах зв'язку.
"Аварія магістральних каналів зв'язку в кінці робочого доби 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв в мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Зараз фахівці ПриватБанку проводять екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку, що дозволить відновити стабільність платіжних сервісів протягом години", - написала у своєму Facebook прес-секретар Інна Музичук.
Ми також писали про те, що з 1 липня ПриватБанк змінив умови інформування своїх клієнтів за операціями з картковими рахунками.
Тепер українці не отримують від мобільних операторів смс-повідомлення, до яких звикли. Банк відправляє клієнтам повідомлення лише по транзакціях на суму від 1000 грн. Якщо людина хоче отримувати інформацію про будь-який рух по рахунку (на будь-яку суму), то їй потрібно віддати банку відповідні вказівки в Приват24. У цьому випадку дані будуть передаватися в месенджер Viber.
Замовити ж послугу смс-інформування і продовжувати отримувати повідомлення від оператора мобільного зв'язку не можна, навіть за додаткову плату.