Проблеми, що виникли з картками ПриватБанку в понеділок, 9 липня, вже вирішили.

Про це на своїй сторінці в Facebook повідомив представник прес-служби Привату Олег Серга.



"Фахівці ПриватБанку в найкоротші терміни - протягом години в повному обсязі відновили стабільну роботу сервісів еквайрингу і роботу мережі банкоматів банку. Як повідомила прес-служба банку, всі операції з пластиковими картками проводяться в штатному режимі, платежі клієнтів виконуються згідно з графіком", - пише він.

Разом з тим користувачі соціальних мереж не так спокійні, як представники банку: грошові перекази все ще доходять до адресатів вибірково і неможливо зрозуміти, чи дійдуть ваші гроші куди потрібно.

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Показати ще


Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що у прес-службі ПриватБанку заявили про аварію на магістральних каналах зв'язку.

"Аварія магістральних каналів зв'язку в кінці робочого доби 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв в мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Зараз фахівці ПриватБанку проводять екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку, що дозволить відновити стабільність платіжних сервісів протягом години", - написала у своєму Facebook прес-секретар Інна Музичук.

Ми також писали про те, що з 1 липня ПриватБанк змінив умови інформування своїх клієнтів за операціями з картковими рахунками.

Тепер українці не отримують від мобільних операторів смс-повідомлення, до яких звикли. Банк відправляє клієнтам повідомлення лише по транзакціях на суму від 1000 грн. Якщо людина хоче отримувати інформацію про будь-який рух по рахунку (на будь-яку суму), то їй потрібно віддати банку відповідні вказівки в Приват24. У цьому випадку дані будуть передаватися в месенджер Viber.

Замовити ж послугу смс-інформування і продовжувати отримувати повідомлення від оператора мобільного зв'язку не можна, навіть за додаткову плату.