Державний банк ПриватБанк відреагував на заяву клієнта про кредитний ліміт. У банку спробували розібратися в даній ситуації і дати пояснення. Про це у вівторок, 27 серпня, оприлюднили відгук клієнта на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Я завжди погашав кредит, і дуже давно є власником вашої голд карти за яку теж треба платити. Навіщо ж ви занизили кредитний ліміт, аж на суму мого боргу з 25000 на 4700? Який сенс у вашому сервісі і вашій карті тоді? Буду прощатися з вами вже вибачте але це перебір", - заявив клієнт Приватбанку.
Читай Знай.ua оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
Представник служби підтримки ПриватБанку відповів на відгук клієнта і розповів про причини такої ситуації та можливі варіанти рішень.
Чудові новини!
Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!
"Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильна думка про банк. Дозвольте зауважити, що при встановленні і зміні суми кредитного ліміту Банк враховує велику кількість факторів, які можуть вплинути на надану суму ліміту. Ви можете значно збільшити шанси на позитивне рішення при підвищенні ліміту. Для цього достатньо продовжувати активно користуватися картою та іншими продуктами банку, а так само можна надати документи, що підтверджують доходи у відділення банку або при подачі заявки на збільшення ліміту в Приват24", - заявили в Приватбанку.
Клієнт алишився невдоволеним через зниження кредитного ліміту, оскільки є постійним клієнтом банку і навіть має платну картку голд.
Нагадаємо, ПриватБанк терміново звернувся до українців: "Ми розуміємо, що неприємно".
Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк потрапив в ганебний скандал, українці прощаються з грошима.
Також Знай.ua писав, що ПриватБанк "злив" інформацію з карток українців: куди найбільше витрачають гроші.