Державний банк "ПриватБанк" відповів на звернення клієнта по проблемі отримання кредитного ліміту. При цьому відповідь українцю здався поверхневим і досить типізованих.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитай Знай. ua оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
Клієнт повідомив, що йому не підвищують кредитний ліміт вище 0, хоча вже рік активно користується карткою.
Чудові новини!
Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!
"Рік користуюсь карткою приват банку, а кредитний ліміт 0, причому що я офіційно отримую зарплату на картку приват банку. Фахівці документи про доходи брати не хочуть, коли робила карту заплатила 300 грн. На питання чому немає підвищення ліміту, кажуть ми користуйтеся картою активніше, я тільки й нею користуюся. Аргументованого рішення на запитання не дають", - заявив клієнт Приватбанку.
У відповідь на цей відгук, представник служби підтримки "Приватбанку" повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.
"Ми розуміємо, що неприємно отримувати відмови у своїх проханнях. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Значною перевагою буде наявність депозиту. Не варто забувати і те, що банк звертає увагу і на те, як часто клієнт використовує карту, тобто чим частіше Ви проводите оплати, тим більше ймовірність схвалення ліміту. Ще може допомогти довідка про доходи, документи на майно, закордонний паспорт, при наявності віз за останній рік. Ці документи не є обов'язковими, однак вони збільшать Ваші шанси на встановлення бажаного ліміту на картці.", - заявили в Приватбанку.
Нагадаємо, в Приватбанку зробили раптова заява, стосується кожного клієнта.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк потрапив в ганебний скандал, українці прощаються з грошима.
Також Знай. ua писав, що ПриватБанк перестав працювати.