Державний банк "ПриватБанк" вкотре вляпався у скандал. Про неприємний інцидент повідомила клієнтка на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінка поскаржилася, що "ПриватБанк" списав з її особистого рахунку більше 2 тисяч гривень, при цьому транзакція у виписці не відобразилася.
"Приват банк якимось чином вночі з суботи на неділю з 07.09 на 08.09.2019 зняв з картки для виплат більше 2000 грн. По виписці нічого немає. Тільки те що 07.09. 2019 я знімала готівку і розраховувалася за покупки. Дзвонила на гарячу лінію. Сказали що в п'ятницю були дві покупки і гроші зняли повторно", — пояснила ситуацію клієнтка.
За її словами, подібними діями банк загнав її карту в мінусовий баланс і сказав, що питання буде вирішено протягом 11 днів.
"Чому їх зняли вночі і загнали карту в мінус (для виплат), де лежали мої особисті гроші, мені ніхто не пояснив. Сказали чекайте 11 днів. До цього проблем не було, тепер буду боятися зберігати гроші на карті!", — обурилася жінка.
Зазначимо, що оператор "Приватбанку" шаблонно відреагував на негативний відгук і написав, що "їм дуже шкода". Також він спробував виправдатися за ситуацію, і заявив, що сума з рахунку клієнтки нібито була зарезервована і буде списана в момент, коли прийде запит з торгової точки.
Нагадаємо, що "ПриватБанк" приписав українці неіснуючий борг.
Як повідомляв портал Знай.иа, "ПриватБанк" заблокує переклади між картками для жителів Донбасу і Криму.
Також портал Знай.иа писав, на що українці витрачають всі свої гроші.