На порталі Мінфіну опублікувала свій гнівний відгук клієнтка
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯк пише видання
Клієнтка банку розпочала виснажливе листування зі службою технічної підтримки, в результаті якої з'ясувалося, що пройшли дві подвійні оплати в терміналах. Як виявилося, вони належать іншим банкам.
Працівники служби підтримки запевнили жінку, що невдовзі буде проведено повернення коштів. Але після подачі двох письмових заяв, змін не відбулося, а з карти продовжували зникати гроші - списали суму ще в п'ятдесят гривень.
В результаті ліміт карти був обнулений, і вона пішла в мінус. Жінці довелось знову подавати заяви та вислуховувати стандартні фрази від служби підтримки ПриватБанку. Клієнтка вкрай обурена таким ставленням до людей, формальним спілкування співробітників банку, які оперують стандартними фразами, які зовсім нічого не пояснюють. На її думку, людей просто перетворюють в "дурнів".
Співробітники банку дали наступне пояснення щодо висунутих звинувачень в їхню сторону.
"Сума коштів, яка зникла, поки буде заморожена на рахунку, а списання відбудеться найближчим часом, як тільки буде отримано запит на списання грошових коштів", - пояснили у ПриватБанку.
Нагадаємо, раніше
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що