Міфи про ютуберів розповіла та спростувала
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОсь 10 найбільш поширених міфів про ютуберів.
Міф №1. Ютубери нічого не роблять
Насправді це досить трудомістке заняття. Оскільки, написати сценарій для відеоролика, підготувати матеріали, провести зйомку та змонтувати не так легко, як здається на перший погляд.
Міф №2 Ютубери заробляють “гору” грошей
Є вже давно відомі блогери які дійсно мають хороші заробітки. Та далеко не всім так пощастило. Більшість творців відеоконтент хоча і зароблять хороші гроші, та все ж не захмарні суми. Проблемою декого з них є те, що вони не вміють монетизувати контент і трафік.
Міф №3. Тебе всі знають
Не всі ютубери відомі. Оскільки є багато таких каналів, де невідомо хто за ними стоїть. Це, наприклад, дитячі анімаційні канали. Також, у разі, якщо канал має вузьконаправлену тематику – то й коло глядачів буде обмеженим.
Міф №4. Можуть працювати де завгодно
Це суперечливе твердження: фактично можна взяти ноутбук і поїхати у будь-який куточок світу. Але виключно за однієї важливої умови – там має бути хороший Wi-Fi. Як відомо, в Європі, особливо у кафе Wi-Fi є досить слабким.
Міф №5. Ютубер – твій друг
Дійсно, блогери виставляють на загал багато особистого, але це не заперечує, що спілкуватися з ними треба з повагою, а не по-панібратськи. Окрім того, серед блогерів є і шахраї, і такі, які з легкість можуть образити людину.
Міф №6. Вкладають дуже багато грошей у канали
Тут творці відеоконтенту поділяються на таких, що професійно займаються каналом: використовуючи багато орендованих атрибутів розкоші та спеціалізовані студії для зйомок, а є й такі, яким достатньо одного хорошого айфона.
Міф №7. Це захоплення виключно для молоді
Канали на YouTube ведуть представники різних поколінь: і бабусі, і діти. Блог може завести будь-хто.
Міф №8. Блогери женуться за славою
Популярності хочуть далеко не всі. Залежить від цілі каналу. Багато хто взагалі приховує своє лице і не має наміру набрати мільйон підписників. А декому канал потрібен для розвитку особистого бренду.
Міф №9. Знімати можна що завгодно
Хороший контент не можливо знімати в області, в якій не розбираєшся. Можна добре завчити тект, наприклад, але це буде помітно і виглядатиме ненатурально.
Міф №10 Блогери скоро залишаться без роботи
Відеоконтент буде потрібен завжди – це тренд. Наприклад, Facebook вже почав монетизувати відео. Є закриті площадки, де можна продати свій відеоконтент. Є багато можливостей – тому ютубери без роботи точно не залишаться.
Нагадаємо, раніше
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що