Німецькі вчені з інституту Макса Планка (Max Planck Institute for the Science of Human History) і Університету Тюбінгена (University of Tuebingen) частково відновили геном 90 єгипетських мумій, у віці від 3500 до 1500 років. Проаналізували його. І прийшли до висновку, що стародавні єгиптяни не були африканцями. Одні були турками, решта - вихідцями з південної Європи і з місць, де зараз знаходяться Ізраїль, Йорданія, Сирія, Ліван, Грузія і Абхазія.

Трохи раніше схожі дослідження провели біологи з генеалогічного центру iGENEA в Цюріху. Вони проаналізували генетичний матеріал, взятий з однієї мумії. Але зате який! Самого фараона Тутанхамона. Його добули ДНК з кісткової тканини - з лівого плеча та лівої ноги.

Швейцарці порівнювали геном фараона і сучасних європейців. І виявили: багато з них - родичі Тутанхамона. В середньому половина європейських чоловіків в якійсь мірі "тутанхамони". А в деяких країнах частка "родичів" доходить до 60 - 70 відсотків - як, наприклад, у Великобританії, Іспанії та Франції.

"Вітаю, цар!": Разумков потрапив до кумедного відео перед засіданням парламенту

Пляжі Криму заполонили дикі "туристи", прогнали навіть найсміливіших: "VIP-клієнти підкотили"

Праву руку Зеленського Андрія Богдана вигнали з квартири: "У кого можна переночувати?"

На українців очікує нещадна зима, такого не було протягом 30 років: синоптики попередили про невідворотне

Мумія

Генетичні дослідження швейцарців і німців ще раз підтвердили: сучасні єгиптяни, в загальній своїй масі, це не деградували нащадки фараонів. Просто вони не мають з ним своїми давніми правителями - майже нічого спільного. У деякому роді, пояснює особливості єгипетського суспільства.

Вчені відзначають: тутанхамонская R1b1a2, настільки поширена серед європейських чоловіків, досить рідко зустрічається в сучасних єгиптян. Частка її носіїв у них не перевищує одного відсотка!

"Ну треба ж, Тутанхамон - генетичний європеєць"! - дивується Роман Шольц, директор центру iGENEA.

Генетичні дослідження швейцарців і німців ще раз підтвердили: сучасні єгиптяни в загальній своїй масі не мають з давніми фараонами майже нічого спільного.

"Гадаю, що загальний предок єгипетських царів і європейців жив на Кавказі приблизно 9500 років тому, - повідомив Шольц. - Близько 7 тисяч років тому його прямі нащадки розселилися по Європі. A хто добрався до Єгипту і вибився в фараони", - йдеться у повідомленні.

Вчені просканували ще 22 мумії. Характерні ознаки атеросклерозу знайшли в 9 з них. Як у чоловічих, так і жіночих.

Нагадаємо, в піраміді Хеопса археологи відшукали потаємний лабіринт: "Це змінить хід історії".

Як повідомляв портал Знай.uа, в ході розкопок поховання в Китаї археологи знайшли бронзовий глек з рідиною, яка вважалася "еліксиром безсмертя".

Також портал Знай.uа писав, що в Єгипті близько стародавньої Олександрії виявили церкви IV століття.